Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Психологічні особливості формування вчинкового потенціалу особистості учня

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кальба, Ярослава Євгенівна
dc.date.accessioned 2012-11-08T13:02:23Z
dc.date.available 2012-11-08T13:02:23Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Кальба, Ярослава Євгенівна. Психологічні особливості формування вчинкового потенціалу особистості учня : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Я.Є. Кальба ; наук. кер. В. О. Татенко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2006. — 19 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1686
dc.description.abstract Дисертаційне дослідження присвячене вивченню психологічних особливостей формування вчинкового потенціалу особистості учня. У роботі висвітлено сутність і психолого-педагогічний зміст поняття “вчинковий потенціал особистості учня”. Розроблено і обґрунтовано психолого-педагогічну методику оцінки вчинкового потенціалу старшокласника, основними критеріями якої було визначено: когнітивне та емоційне прийняття учнями значущості вчинкової активності, суб’єктивні та об’єктивні стимули і можливості її актуалізації, суб’єктивний досвід вчинкової активності у різних сферах життєдіяльності. На основі матеріалів наукового дослідження обґрунтовано та експериментально доведено слушність розгляду вчинкового підходу як найбільш перспективного у розв’язанні психолого-педагогічних проблем виховання підростаючого покоління. Емпіричне дослідження рівня сформованості вчинкового потенціалу дозволило виявити індивідуально-типологічні характеристики вчинкового потенціалу старшокласників за його психологічними складовими: “Я знаходжуся”, “Я хочу”, “Я можу”, “Я рефлексую”. Експериментально з’ясовано психологічні особливості розвитку (сформованості) вчинкового потенціалу старшокласників, які підтверджують принципову можливість формування та актуалізації їх вчинкової активності в умовах освітнього закладу. ru_RU
dc.description.abstract The thesis is dedicated to the study of psychological peculiarities of formation of actional potential in pupil’s personality. The essence and the psychologically-educational matter of the definition of “ actional potential of pupil’s personality” have been covered. The psychologically-educational principles for evaluation of actional potential of senior pupil have been developed and proved, and the basic criteria of which have been recognized as the following: pupils’ cognitive and emotional perception of the importance of actional activity, subjective and objective incentives and the ways of their actualization, subjective xperience of actional activity in different spheres of life activity. On the basis of scientific research the necessity of consideration of actional approach as the most prospective one in the solution of psychologically-educational problems of bringing up the future generation has been substantiated and experimentally proved. The empirical study of the level of the development of the actional potential has allowed revealing the individually-typological characteristics of actional potential of senior pupils in accordance with its components: “I find myself”, “I want”, “I can”, “I react”. The psychological peculiarities of the development of actional potential of senior pupils have been elucidated and they have proved principal possibility of the development and actualization of their actional activity in the conditions of an educational establishment. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject вчинок ru_RU
dc.subject вчинковий потенціал ru_RU
dc.subject компоненти вчинкового потенціалу ru_RU
dc.subject актуалізація вчинкового потенціалу ru_RU
dc.subject особливості формування вчинкового потенціалу ru_RU
dc.subject act ru_RU
dc.subject actional potential ru_RU
dc.subject the components of actional potential ru_RU
dc.subject actualization actional potential ru_RU
dc.subject the peculiarities of development of actional potential ru_RU
dc.subject.classification 159.922.7:159.943.2 ru_RU
dc.title Психологічні особливості формування вчинкового потенціалу особистості учня ru_RU
dc.type Other ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу