Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Страшинська, Л. В.
dc.date.accessioned 2017-11-30T09:56:26Z
dc.date.available 2017-11-30T09:56:26Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Страшинська, Л. В. Методологічні підходи до оцінки вартості бренду / Л. В. Страшинська // Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету : матеріали звітної науково-практичної конференції викладачів, докторантів та аспірантів, 14-18 березня 2016 року. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – C. 105-107. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16786
dc.description.abstract У статті визначено сутність поняття бренд, його відмінність від торгової марки та проаналізовано основні методи оцінки вартості бренду, їх переваги та недоліки. ua
dc.description.abstract В статье определена сущность понятия бренд, его отличие от торговой марки и проанализированы основные методы оценки стоимости бренда, их преимущества и недостатки. ua
dc.description.abstract The article defines the concept of brand, its differences from the trade mark and analyzes the main methods of valuation of the brand, its advantages and disadvantages. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject бренд ua
dc.subject оцінка вартості ua
dc.subject витрати на рекламу ua
dc.subject бренд ua
dc.subject оценка стоимости ua
dc.subject расходы на рекламу ua
dc.subject brand ua
dc.subject valuation ua
dc.subject advertising costs ua
dc.subject.classification 339.138: 658.8 ua
dc.title Методологічні підходи до оцінки вартості бренду ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу