ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Процик, Л. С. | |
dc.date.accessioned | 2017-11-30T09:39:56Z | |
dc.date.available | 2017-11-30T09:39:56Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Процик, Л. С. Формування конструктивних механізмів психологічного захисту інтелектуально обдарованих підлітків / Л. С. Процик // Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету : матеріали звітної науково-практичної конференції викладачів, докторантів та аспірантів, 14-18 березня 2016 року. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – C. 88-90. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16779 | |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано особливості формування конструктивних механізмів психологічного захисту інтелектуально обдарованих підлітків. Представлені результати корекційно-розвивальної роботи з інтелектуально обдарованими підлітками. Доведено, що найбільш суттєві і важливі для розвитку гармонійної особистості підлітка механізми – інтелектуалізація, заміщення, компенсація – мають тенденцію зростання після проведення даної корекційно-розвивальної роботи. | ua |
dc.description.abstract | В статье проанализированы особенности формирования конструктивных механизмов психологической защиты интеллектуально одаренных подростков. Представлены результаты коррекционно-развивающей работы с интеллектуально одаренными детьми. Доказано, что наиболее существенные и важные для развития гармоничной личности подростка механизмы - интеллектуализация, замещение, компенсация - имеют тенденцию роста после проведения данной коррекционно-развивающей работы. | ua |
dc.description.abstract | This article dedicated to analysis of features of formation of structural mechanisms of psychological protection of intelligently gifted teenagers. Presented results of the correctional developing work with intelligently gifted children. It is proved, that the most essential and important for development of the harmonious person of the teenager are the following mechanisms: intellectualization, replacement, and compensation – are tend to increasing after carrying out this correctional developing work. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | обдарованість | ua |
dc.subject | інтелект | ua |
dc.subject | одаренность | ua |
dc.subject | интеллект | ua |
dc.subject | endowments | ua |
dc.subject | intelligence | ua |
dc.subject.classification | 159.928.22 – 053.6 (049.2) / (043.2) | ua |
dc.title | Формування конструктивних механізмів психологічного захисту інтелектуально обдарованих підлітків | ua |
dc.type | Article | ua |