Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування конструктивних механізмів психологічного захисту інтелектуально обдарованих підлітків

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Процик, Л. С.
dc.date.accessioned 2017-11-30T09:39:56Z
dc.date.available 2017-11-30T09:39:56Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Процик, Л. С. Формування конструктивних механізмів психологічного захисту інтелектуально обдарованих підлітків / Л. С. Процик // Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету : матеріали звітної науково-практичної конференції викладачів, докторантів та аспірантів, 14-18 березня 2016 року. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – C. 88-90. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16779
dc.description.abstract У статті проаналізовано особливості формування конструктивних механізмів психологічного захисту інтелектуально обдарованих підлітків. Представлені результати корекційно-розвивальної роботи з інтелектуально обдарованими підлітками. Доведено, що найбільш суттєві і важливі для розвитку гармонійної особистості підлітка механізми – інтелектуалізація, заміщення, компенсація – мають тенденцію зростання після проведення даної корекційно-розвивальної роботи. ua
dc.description.abstract В статье проанализированы особенности формирования конструктивных механизмов психологической защиты интеллектуально одаренных подростков. Представлены результаты коррекционно-развивающей работы с интеллектуально одаренными детьми. Доказано, что наиболее существенные и важные для развития гармоничной личности подростка механизмы - интеллектуализация, замещение, компенсация - имеют тенденцию роста после проведения данной коррекционно-развивающей работы. ua
dc.description.abstract This article dedicated to analysis of features of formation of structural mechanisms of psychological protection of intelligently gifted teenagers. Presented results of the correctional developing work with intelligently gifted children. It is proved, that the most essential and important for development of the harmonious person of the teenager are the following mechanisms: intellectualization, replacement, and compensation – are tend to increasing after carrying out this correctional developing work. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject обдарованість ua
dc.subject інтелект ua
dc.subject одаренность ua
dc.subject интеллект ua
dc.subject endowments ua
dc.subject intelligence ua
dc.subject.classification 159.928.22 – 053.6 (049.2) / (043.2) ua
dc.title Формування конструктивних механізмів психологічного захисту інтелектуально обдарованих підлітків ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу