У статті представлено теоретичне обґрунтування та опис критеріїв оцінювання системи управління
виховання студентів, спрямованої на розвиток їхньої духовності. До критеріїв віднесено наявність ієрархії цілей
на різних управлінських рівнях, відповідність структури системи управління вихованням поставленим цілям,
сформованість цілісної системи виховання як об’єкта управління, систематичне здійснення моніторингу
діяльності системи.
В статье представлены теоретическое обоснование и описание критериев оценки системы управления
воспитания студентов, направленной на развитие их духовности. К критериям отнесены наличие иерархии целей
на различных управленческих уровнях, соответствие структуры системы управления воспитанием поставленным целям,
сформированность целостной системы воспитания как объекта управления, систематическое осуществление мониторинга
деятельности системы.
In the article presents a theoretical justification and description of evaluation criteria system of education aimed at
students develop their spirituality. The criteria referred availability hierarchy of objectives at different levels of management,
compliance governance structure of education goals and formation of an integrated system of education as facility
management, systematic monitoring of the system.