Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Навчальна творча пленерна практика у системі професійної підготовки майбутнього вчителя образотворчого мистецтва

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сова, Ольга Сергіївна
dc.contributor.author Sova, Olga Serhiivna
dc.date.accessioned 2017-11-28T13:20:20Z
dc.date.available 2017-11-28T13:20:20Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Сова, О. С. Навчальна творча пленерна практика у системі професійної підготовки майбутнього вчителя образотворчого мистецтва / О. С. Сова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Вип. 26. – С. 167-171. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16720
dc.description Використана література 1. Базанова М.Д. Пленэр. Учебная летняя практика в художественном училище: учеб. пособие / Майя Дмитриевна Базанова. – М.: Изобраз. искусство, 1994. – 160 с. 2. Беда Г. В. Живопись: учебник для студентов пед. институтов по спец-ти: черчение, изобразит. искусство и труд / Василий Георгиевич Беда. – М.: Просвещение, 1986. – 192 с. 3. Боданова Е.И. Мастера советского искусства о пейзаже / Е.И. Боданова. – М.: Издат. Академии художеств СССР, 1963. – 152 с. 4. Визер В. В. Живописная грамота. Основы пейзажа / Виктория Владимировна Визер. – СПб.: Питер, 2007. – 192 с. 5. Маслов Н. Я. Пленэр. Практика по изобразит. искусству: учеб. пособие [для студентов худож.-граф. фак. пед. ин-тов.] / Николай Яковлевич Маслов. – М.: Просвещение, 1984. – 112 с. 6. Молева Н.М. Константин Коровин. Жизнь и творчество / Н.М. Молева. – М.: Искусство, 1963. – 561 с. 7. Поташник М. М. Требования к современному уроку. Методическое пособие / Марк Максимович Поташник. – М.: Центр педагогического образования, 2008. – 272 с. 8. Тютюнова Ю.М. Пленэр: наброски, зарисовки, этюды: учебное пособие для вузов / Юлия Михайловна Тютюнова. – М.: Академический Проект, 2012. – 175 с. 9. Художньо-педагогічна практика майбутніх учителів. Образотворче мистецтво / [Васильківська К.М., Гармата В.М., Плазовська Л.В., Шалварова К.С. ]. – К.: Політехніка, 2007. – 40 с. ua
dc.description.abstract Навчально-творча пленерна практика є однією з найважливіших частин навчального процесу ВНЗ з підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва до професійної діяльності. У статті представлено основні підходи до організації навчально-творчої пленерної практики в контексті вимог Державного стандарту вищої освіти та Болонського процесу. Визначено мету проведення пленеру, виокремлено основні вимоги до виконання етюдів пейзажу. У статті досліджено важливу роль викладача – керівника практики у процесі формування мотивації до творчої діяльності та самореалізації студентів, активізації їхньої продуктивної роботи на відкритому просторі. ua
dc.description.abstract Teaching creative plein-air practice is one of the most important parts of the educational process of the University in the preparation of future teachers of fine arts in professional activities. The article presents the main approaches to teaching creative plein-air practice in the context of the requirements of the State standard of higher education and the Bologna process. Defined the purpose of conducting open air, as well as basic requirements etudes landscape. The article explored the important role of teacher - head of the practice in the process of formation of motivation for creativity and self-realization of students, enhancing their productive work in open space. ua
dc.description.abstract Учебно-творческая пленэрная практика является одной из важнейших частей учебного процесса вуза по подготовке будущих учителей изобразительного искусства к профессиональной деятельности. В статье представлены основные подходы к организации учебно-творческой пленэрной практики в контексте требований Государственного стандарта высшего образования и Болонского процесса. Определены цели проведения пленэра, выделены основные требования к выполнению этюдов пейзажа. В статье изучена важная роль преподавателя - руководителя практики в процессе формирования мотивации к творческой деятельности и самореализации студентов, активизации их продуктивной работы на открытом пространстве. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject вчитель образотворчого мистецтва ua
dc.subject пленерна практика ua
dc.subject живопис ua
dc.subject пейзаж ua
dc.subject креативність ua
dc.subject the teacher of fine arts ua
dc.subject painting ua
dc.subject plein-air practice ua
dc.subject landscape ua
dc.subject creativity ua
dc.subject учитель изобразительного искусства ua
dc.subject пленэрная практика ua
dc.subject живопись ua
dc.subject пейзаж ua
dc.subject креативность ua
dc.subject.classification 378.011.3-051:75 ua
dc.title Навчальна творча пленерна практика у системі професійної підготовки майбутнього вчителя образотворчого мистецтва ua
dc.title.alternative Educational creative plein-air practice in the system of professional preparation of future teachers of fine arts ua
dc.title.alternative Учебная творческая пленэрная практика в системе профессиональной подготовки будущего учителя изобразительного искусства ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу