Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Організація виховної роботи щодо формування толерантності дітей молодшого шкільного віку в умовах інклюзивної освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кайдалова, Г. П.
dc.date.accessioned 2017-11-28T10:40:47Z
dc.date.available 2017-11-28T10:40:47Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Кайдалова, Г. П. Організація виховної роботи щодо формування толерантності дітей молодшого шкільного віку в умовах інклюзивної освіти / Г. П. Кайдалова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 31. - С. 45-50. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16712
dc.description.abstract У статті розглядається проблема організації виховної роботи молодших школярів в умовах інклюзивної освіти, її головною особливістю виступає поняття формування толерантності у підростаючого покоління. Особлива увага звертається на учнів з особливостями психофізичного розвитку, котрі потребують адекватного сприйняття з боку здорового середовища, що виникає через надмірну увагу до їх відмінностей на відміну від інших. Наголошено, що засвоєння норм толерантної поведінки дає змогу не лише оволодіти правилами поводження в суспільстві, навчитися взаємодіяти з іншими людьми, але й впливає на відносини між учнями протягом всього навчання в загальноосвітньому закладі, що є досить важливим. Розглянуто та охарактеризовано форми виховної роботи: масові, групові (гурткові), індивідуальні, позакласні, позашкільні; проаналізовано методи виховання. ua
dc.description.abstract В статье рассматривается проблема организации воспитательной работы младших школьников в условиях инклюзивного образования, его главной особенностью выступает понятие формирования толерантности у подрастающего поколения. Особое внимание обращается на учащихся с особенностями психофизического развития, которые требуют адекватного восприятия со стороны здоровой среды, возникающее из-за чрезмерного внимания к их различиям в отличие от других. Отмечено, что усвоение норм толерантного поведения дает возможность не только овладеть правилами поведения в обществе, научиться взаимодействовать с другими людьми, но и влияет на отношения между учениками на протяжении всего обучения в общеобразовательном учреждении, что немаловажно. Рассмотрены и охарактеризованы формы воспитательной работы: массовые, групповые, индивидуальные, внеклассные, внешкольные; проанализированы методы воспитания. ua
dc.description.abstract The article examines the problem the organization of upbringing work of junior pupils in terms of inclusive education; the main feature of inclusion serves as the concept of the formation of tolerance in younger generation. Pupils with features in development need adequate perception from healthy environment and their peers because there is too much attention to their differences from others. The assimilation of norms of tolerant behavior makes it possible to master the rules of behavior in society, learn how to interact with others. Also it affects the relationship between pupils throughout the learning process in comprehensive school, which is very important. We considered and described forms of upbringing work (mass, group (circles), individual, extracurricular, extracurricular) and methods of upbringing. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject виховна робота ua
dc.subject толерантність ua
dc.subject толерантна поведінка ua
dc.subject інклюзивна освіта ua
dc.subject дитина з особливостями психофізичного розвитку ua
dc.subject форми виховної роботи ua
dc.subject методи виховання ua
dc.subject воспитательная работа ua
dc.subject толерантность ua
dc.subject толерантное поведение ua
dc.subject инклюзивное образование ua
dc.subject ребенок с особенностями психофизического развития ua
dc.subject формы воспитательной работы ua
dc.subject методы воспитания ua
dc.subject upbringing work ua
dc.subject tolerance ua
dc.subject tolerant behavior ua
dc.subject inclusive education ua
dc.subject a child with differences in development ua
dc.subject forms of upbringing work ua
dc.subject methods of upbringing ua
dc.subject.classification 376 ua
dc.title Організація виховної роботи щодо формування толерантності дітей молодшого шкільного віку в умовах інклюзивної освіти ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу