Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Взаємодія наукової і педагогічної творчості у діяльності майбутнього викладача галузі мистецтв

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Сова, Ольга Сергіївна
dc.date.accessioned 2017-11-27T14:05:05Z
dc.date.available 2017-11-27T14:05:05Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Сова, О. С. Взаємодія наукової і педагогічної творчості у діяльності майбутнього викладача галузі мистецтв / О. С. Сова // Молода наука НПУ імені М. П. Драгоманова : збірник праць за матеріалами семінару “Основи педагогіки вищої школи” для аспірантів. Серія : Наукові розвідки дослідників НПУ імені М. П. Драгоманова / Мін-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова ; упор. проф. Л. П. Вовк, доц. В. Б. Вишківська. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 3. - С. 146-152. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16699
dc.description.abstract У статті досліджено феномен творчості в аспекті викладацької діяльності. Висвітлено фізіологічні особливості сприйняття дійсності представниками творчих професій. Визначено відмінність і особливості мистецької освіти, яка спрямована на розвиток у людини спеціальних здібностей і здатності до спілкування з художніми цінностями у процесі активної творчої діяльності. Представлено аналіз взаємодії наукової і педагогічної творчості у роботі майбутнього викладача галузі мистецтв. ua
dc.description.abstract In the article the phenomenon of research in two main ways creativity in teacher’s activity. Features covered physiological perception of reality representatives creative professions. Identified differences features and artistic education, which sent for development of special rights in skills and abilities for communication with creative values in the process creative activity. Interaction analysis presented scientific and pedagogical creativity in the work of the future teacher arts domain. ua
dc.description.abstract В статье исследован феномен творчества в аспекте преподавательской деятельности. Освещены физиологические особенности восприятия действительности представителями творческих профессий. Определены отличие и особенности художественного образования, которое направлено на развитие у человека специальных навыков и способности к общению с художественными ценностями в процессе активной творческой деятельности. Представлен анализ взаимодействия научного и педагогического творчества в работе будущего преподавателя области искусств. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject творчість ua
dc.subject мистецька освіта ua
dc.subject творче мислення ua
dc.subject креативність ua
dc.subject creativity ua
dc.subject artistical education ua
dc.subject creative thinking ua
dc.subject creativity ua
dc.subject творчество ua
dc.subject художественное образование ua
dc.subject творческое мышление ua
dc.subject креативность ua
dc.title Взаємодія наукової і педагогічної творчості у діяльності майбутнього викладача галузі мистецтв ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics