Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Пленерна практика як фактор розвитку художньо-творчого потенціалу майбутніх учителів образотворчого мистецтва

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сова, Ольга Сергіївна
dc.date.accessioned 2017-11-27T13:24:58Z
dc.date.available 2017-11-27T13:24:58Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Сова, О. С. Пленерна практика як фактор розвитку художньо-творчого потенціалу майбутніх учителів образотворчого мистецтва / О. С. Сова // Мистецька освіта : зміст, технології, менеджмент : зб. наук. праць / МІХМД імены С. Далі, ІПТО НАПН України ; редкол. : В. Ф. Орлов (голова). – Київ : Вид-во ТОВ «ТОНАР», 2015. – Вип. 10. – С. 301-311. ua
dc.identifier.issn 2410-4434
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16697
dc.description.abstract У статті висвітлено основні завдання пленерної практики у формуванні фахової компетентності студентів і стимулювання розвитку їх художньо-творчого потенціалу. Визначено мету навчально-творчої практики, виокремлено основні вимоги до виконання творчих робіт на пленері. У статті досліджено феномен розвитку художнього потенціалу студентів, а також процес формування мотивації до самостійної творчої роботи, активізації їхньої продуктивної діяльності в умовах відкритого простору. ua
dc.description.abstract The article highlights the main challenges of plein-air practice in the formation of professional competence of students and promote the development of their artistic and creative potential. Determine the purpose of educational and creative practice, identified the main requirements for the implementation of creative works in the open air. The article investigates the phenomenon of the artistic potential of students, as well as the formation of motivation for independent creative work, enhance their productive activities in open space. ua
dc.description.abstract В статье освещены основные задачи пленэрной практики в формировании профессиональной компетентности студентов и стимулирования развития их художественно-творческого потенциала. Определена цель учебно-творческой практики, выделены основные требования к выполнению творческих работ на пленэре. В статье исследуется феномен развития художественного потенциала студентов, а также процесс формирования мотивации к самостоятельной творческой работе, активизации их продуктивной деятельности в условиях открытого пространства. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во ТОВ «ТОНАР» ua
dc.subject пленерна практика ua
dc.subject вчитель образотворчого мистецтва ua
dc.subject живопис ua
dc.subject пейзаж ua
dc.subject творчий потенціал ua
dc.subject plein-air practice ua
dc.subject a teacher of fine arts ua
dc.subject painting ua
dc.subject landscape ua
dc.subject creativity ua
dc.subject пленэрная практика ua
dc.subject учитель изобразительного искусства ua
dc.subject живопись ua
dc.subject пейзаж ua
dc.subject творческий потенциал ua
dc.subject.classification 378.011.3-051:75 ua
dc.title Пленерна практика як фактор розвитку художньо-творчого потенціалу майбутніх учителів образотворчого мистецтва ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу