Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування пізнавальних умінь учнів основної школи в процесі вивчення фізики

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Войтович, Ігор Станіславович
dc.date.accessioned 2012-11-04T20:33:12Z
dc.date.available 2012-11-04T20:33:12Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Войтович, Ігор Станіславович. Формування пізнавальних умінь учнів основної школи в процесі вивчення фізики: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / І.С. Войтович ; наук. кер. Ю. М. Галатюк ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2006. — 20 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1667
dc.description.abstract В дисертаційній роботі науково обґрунтовано актуальність проблеми формування пізнавальних умінь учнів основної школи в процесі навчання фізики. Визначено феноменологічний зміст поняття „пізнавальні вміння”. Розроблено класифікацію пізнавальних умінь учнів та критерії оцінювання рівня їх сформованості. Виділено творчі експериментальні завдання як один із засобів вирішення поставленої проблеми. Виявлено організаційно – дидактичні, методичні умови ефективності використання творчих експериментальних завдань у навчальному процесі з фізики. Розглянуто можливості міжпредметних зв’язків фізики та сучасних комп’ютерних технологій у формуванні пізнавальних умінь та вирішенні творчих експериментальних завдань. В ході педагогічного дослідження доведено, що використання розробленої автором системи творчих експериментальних завдань дозволяє підвищити рівень сформованості пізнавальних умінь учнів основної школи. Основні результати дослідження впроваджено в навчальний процес з фізики. ru_RU
dc.description.abstract At dissertation work is scientifically motivated urgency of the problem of the shaping the cognitive skills pupil of basic school at process of the learning physicists. The contents of the notion "cognitive skills" is defined. The designed categorization of the cognitive skills pupil and criteria of evaluation level their shaping. Creative experimental tasks are chosen as one of the tools of the decision of the delivered problem. It is revealled organizing – didactic, methodical conditions to efficiency of the use the creative experimental tasks at scholastic process physicists. The considered possibilities communication between scholastic subject and modern computer technology in shaping the cognitive skills and decision of the creative experimental tasks. At process of the pedagogical research was proved that use by designed author of the system of the creative experimental tasks allows to raise the level shaping cognitive skills pupil basic school. The main results of the research were carried in scholastic process physicists. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject методика навчання фізики ru_RU
dc.subject навчальний процес ru_RU
dc.subject учні ru_RU
dc.subject пізнавальні вміння ru_RU
dc.subject критерії оцінювання ru_RU
dc.subject творчі експериментальні завдання ru_RU
dc.subject methods of teaching physicists ru_RU
dc.subject scholastic process ru_RU
dc.subject pupils ru_RU
dc.subject cognitive skills ru_RU
dc.subject creative experimental tasks ru_RU
dc.subject.classification 371.036:53 ru_RU
dc.title Формування пізнавальних умінь учнів основної школи в процесі вивчення фізики ru_RU
dc.type Other ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу