Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Формування художнього світогляду майбутнього вчителя музики в процесі вивчення музично-історичних дисциплін

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Васильковська, Катерина Миколаївна
dc.date.accessioned 2012-11-04T19:57:38Z
dc.date.available 2012-11-04T19:57:38Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Васильковська, Катерина Миколаївна. Формування художнього світогляду майбутнього вчителя музики в процесі вивчення музично-історичних дисциплін: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / К.М. Васильковська ; наук. кер. О. Л. Шевнюк ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2006. — 20 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1662
dc.description.abstract У дисертації розроблено та обґрунтовано організаційно-методичну систему формування художнього світогляду майбутнього вчителя музики в процесі вивчення музично-історичних дисциплін на засадах культурологічного підходу. Здійснено теоретичний аналіз сутності, змісту та структури художнього світогляду вчителя музики. Розкрито педагогічний потенціал культурологічного підходу у формуванні художнього світогляду студентів вищих навчальних закладів. Конкретизовано роль музично-історичних дисциплін як фактору становлення художнього світогляду майбутніх учителів музики в системі їх фахової підготовки. Встановлено критерії, показники та рівні сформованості художнього світогляду майбутніх учителів музики. Впроваджено в практику вищих навчальних закладів організаційно-методичну систему формування художнього світогляду студентів у процесі вивчення музично-історичних дисциплін та визначено основні педагогічні умови її ефективності. ru_RU
dc.description.abstract In the dissertation the organization-methodical system of the formation of the future teacher’s of music artistic world outlook in the process of the musical-historical disciplines’ study on the culturological approach foundation are elaborated and substantiated. Basing on theoretical research of the world outlook’s phenomenon the essences and the structure of the artistic world outlook of teacher of music has been concretized. There has been exposed the culturological approach’s possibility in the formation of the whole artistic world out look of the students. There has been updated the role of musical-historical disciplines as a factor of the development of the artistic world out look of the future teacher’s of music. There has been approbated the system of the indexes, criteria and levels of the students form of the artistic world out look. There has been introduced into the practice of higher school the organization-methodical system of the formation of the future teacher’s of music artistic world outlook in the process of the musical-historical disciplines’ study and also has been determined the pedagogical conditions of its efficiency. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject художній світогляд ru_RU
dc.subject учитель музики ru_RU
dc.subject музично-історичні дисципліни ru_RU
dc.subject культурологічний підхід ru_RU
dc.subject artistic world outlook ru_RU
dc.subject teacher of music ru_RU
dc.subject musical-historical disciplines ru_RU
dc.subject culturological approach ru_RU
dc.subject.classification 371.134:78+378.016:78 ru_RU
dc.title Формування художнього світогляду майбутнього вчителя музики в процесі вивчення музично-історичних дисциплін ru_RU
dc.type Other ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics