Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування педагогічного артистизму майбутнього вчителя гуманітарних дисциплін

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Будянський, Дмитро Васильович
dc.date.accessioned 2012-11-04T19:45:01Z
dc.date.available 2012-11-04T19:45:01Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Будянський, Дмитро Васильович. Формування педагогічного артистизму майбутнього вчителя гуманітарних дисциплін : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Д. В. Будянський ; наук. кер. О. В. Лобова ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2006. - 19 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1659
dc.description.abstract У дисертації комплексно розглянуто проблему формування педагогічного артистизму майбутнього вчителя гуманітарних дисциплін. Конкретизовано зміст і структуру поняття "педагогічний артистизм". Розглянуто специфічні риси артистизму вчителя гуманітарних дисциплін. Визначено критерії (інформаційний, художньо-емоційний, діяльнісно-практичний) та рівні (низький, базовий, достатній, високий) сформованості педагогічного артистизму. Описано технологію формування педагогічного артистизму майбутніх учителів гуманітарних дисциплін, яка грунтується на елементах системи К.С. Станіславського, М.О. Чехова, Л.С. Курбаса, драмогерменевтики, драматизації. З метою оцінки рівня сформованості артистизму студентів гуманітарних факультетів проведено комплексну діагностику із використанням різноманітних методик (тестування, анкетування, завдання театральної педагогіки). У результаті педагогічного експерименту підтверджена ефективність розробленої технології формування педагогічного артистизму вчителів гуманітарних дисциплін. ru_RU
dc.description.abstract The problem of the formation of the pedagogical virtuosity of the future teacher of the Humanities is considered in a complex. The content and the structure of concept "pedagogical virtuosity" are specified. The specific features of the virtuosity of the teacher of the Humanities are considered. The criterions and levels of the formed pedagogical virtuosity are determined. The technology of the formation of the pedagogical virtuosity of the future teachers of the Humanities, which is based on the elements of Stanislavski's, Chekhov's, Kurbas' systems, dramagermenevtics, dramatization, is described. The complex diagnostics with the use of various techniques has been carried out in order to define the level of the formed pedagogical virtuosity of the students of the Humanities. As a result of the pedagogical experiment the efficiency of the technology of the formation of the virtuosity of the future teacher of the Humanities is confirmed. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject педагогічний артистизм ru_RU
dc.subject технологія формування педагогічного артистизму ru_RU
dc.subject педагогічна майстерність ru_RU
dc.subject театральна педагогіка ru_RU
dc.subject система К.С. Станіславського ru_RU
dc.subject pedagogical virtuosity ru_RU
dc.subject technology of the formation of the virtuosity of the future teacher ru_RU
dc.subject pedagogical skill ru_RU
dc.subject theatrical pedagogic ru_RU
dc.subject Stanislavski's system ru_RU
dc.subject dramagermenevtics ru_RU
dc.subject dramatization ru_RU
dc.subject.classification 371.134:7.021.42+792.028.3 ru_RU
dc.title Формування педагогічного артистизму майбутнього вчителя гуманітарних дисциплін ru_RU
dc.type Other ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу