ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Шеремет, Інеса Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2017-11-21T11:29:36Z | |
dc.date.available | 2017-11-21T11:29:36Z | |
dc.date.issued | 2015-11 | |
dc.identifier.citation | Шеремет, І. В. Сутність готовності майбутніх учителів до профілактики порушень зору в дітей початкової школи / І. В. Шеремет // Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". - Київ : Гнозис, 2015. - Вип. 36, Том ІІІ (63) : Тематичний випуск "Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору". - С. 542-553. | ua |
dc.identifier.isbn | 978-966-2760-18-7 | |
dc.identifier.isbn | 978-617-7380-04-6 | |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16585 | |
dc.description.abstract | Стаття присвячена вивченню готовності майбутніх учителів до профілактики порушень зору у дітей. Узагальнена інформація про сучасні трактування поняття готовності до професійної діяльності. Наведені критерії підходів до оцінки готовності майбутніх учителів до профілактики порушень зору у дітей. Формування у студентів готовності до інноваційної діяльності передбачає грунтовну роботу щодо вивчення нових технологій по збереженню та профілактики зору, обгрунтування механізму їх упровадження, цілеспрямоване формування розуміння майбутнім вчителем необхідності до інноваційної діяльності з цього питання. Готовність майбутніх учителів до профілактики порушень зору у дітей, як і готовність до педагогічної діяльності в цілому, повинна містити такі компоненти: мотиваційний, змістовий та процесуальний. Проведений теоретичний аналіз дозволив зробити висновок щодо дослідження зазначених компонентів готовності на чотирьох рівнях їх сформованості: елементарному, репродуктивному, продуктивному і творчому. Для їх характеристики нами були розроблені і обгрунтовані критерії їх оцінювання. | ua |
dc.description.abstract | The article is devoted to the study of readiness of teachers-to-be to prevent visual impairment in children. The information on current interpretations of readiness for professional activities issummarized. The c1iteria of approach to the evaluation of readiness of teachers to-be to prevent visual impairment in children are presented. D1weloping students' readiness for innovation activities involves substantial efforts to study new tec/Jno/ogies for preservation and prevention of sense of vision, study the mechanism of their imple mentation, developing of purposeful understanding of teachers -to-be the necessity of innovative activities on this issue. Thereadiness of teachers-to-be to prevent visual impairment in children, as well as readiness for pedagogical activity in general, should contain the following components: motivational, conceptual andprocedural. The theoretical analysis led to the conclusion about the research of these components of readiness at four levels of formation: elementary, reproductive, productive and creative. We have developed and ma son the criteria of the evaluation for their characteristics | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Гнозис | ua |
dc.subject | професійна підготовка вчителів | ua |
dc.subject | профілактика порушень зору, критерії готовності до професійної діяльності | ua |
dc.subject | prevention of sense of vision | ua |
dc.subject | criteria of readiness for professional activity | ua |
dc.subject.classification | 378.011.3 - 051:373 - 056.262 | ua |
dc.title | Сутність готовності майбутніх учителів до профілактики порушень зору в дітей початкової школи | ua |
dc.type | Article | ua |