Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Сутність готовності майбутніх учителів до профілактики порушень зору в дітей початкової школи

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Шеремет, Інеса Володимирівна
dc.date.accessioned 2017-11-21T11:29:36Z
dc.date.available 2017-11-21T11:29:36Z
dc.date.issued 2015-11
dc.identifier.citation Шеремет, І. В. Сутність готовності майбутніх учителів до профілактики порушень зору в дітей початкової школи / І. В. Шеремет // Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". - Київ : Гнозис, 2015. - Вип. 36, Том ІІІ (63) : Тематичний випуск "Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору". - С. 542-553. ua
dc.identifier.isbn 978-966-2760-18-7
dc.identifier.isbn 978-617-7380-04-6
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16585
dc.description.abstract Стаття присвячена вивченню готовності майбутніх учителів до профілактики порушень зору у дітей. Узагальнена інформація про сучасні трактування поняття готовності до професійної діяльності. Наведені критерії підходів до оцінки готовності майбутніх учителів до профілактики порушень зору у дітей. Формування у студентів готовності до інноваційної діяльності передбачає грунтовну роботу щодо вивчення нових технологій по збереженню та профілактики зору, обгрунтування механізму їх упровадження, цілеспрямоване формування розуміння майбутнім вчителем необхідності до інноваційної діяльності з цього питання. Готовність майбутніх учителів до профілактики порушень зору у дітей, як і готовність до педагогічної діяльності в цілому, повинна містити такі компоненти: мотиваційний, змістовий та процесуальний. Проведений теоретичний аналіз дозволив зробити висновок щодо дослідження зазначених компонентів готовності на чотирьох рівнях їх сформованості: елементарному, репродуктивному, продуктивному і творчому. Для їх характеристики нами були розроблені і обгрунтовані критерії їх оцінювання. ua
dc.description.abstract The article is devoted to the study of readiness of teachers-to-be to prevent visual impairment in children. The information on current interpretations of readiness for professional activities issummarized. The c1iteria of approach to the evaluation of readiness of teachers­ to-be to prevent visual impairment in children are presented. D1weloping students' readiness for innovation activities involves substantial efforts to study new tec/Jno/ogies for preservation and prevention of sense of vision, study the mechanism of their imple­ mentation, developing of purposeful understanding of teachers -to-be the necessity of innovative activities on this issue. Thereadiness of teachers-to-be to prevent visual impairment in children, as well as readiness for pedagogical activity in general, should contain the following components: motivational, conceptual andprocedural. The theoretical analysis led to the conclusion about the research of these components of readiness at four levels of formation: elementary, reproductive, productive and creative. We have developed and ma­ son the criteria of the evaluation for their characteristics ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Гнозис ua
dc.subject професійна підготовка вчителів ua
dc.subject профілактика порушень зору, критерії готовності до професійної діяльності ua
dc.subject prevention of sense of vision ua
dc.subject criteria of readiness for professional activity ua
dc.subject.classification 378.011.3 - 051:373 - 056.262 ua
dc.title Сутність готовності майбутніх учителів до профілактики порушень зору в дітей початкової школи ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics