Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Розвиток імпресивного мовлення при нормальному онтогенезі та розладах спектру аутизму

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Свідерська, М. М.
dc.date.accessioned 2017-11-21T09:26:08Z
dc.date.available 2017-11-21T09:26:08Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Свідерська, М. М. Розвиток імпресивного мовлення при нормальному онтогенезі та розладах спектру аутизму / М. М. Свідерська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 32. Ч. 2. - С. 120-124. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16580
dc.description.abstract Стаття присвячена проблемі розуміння зверненого мовлення дітьми з розладами спектру аутизму. Спілкування є важливою ланкою у становленні соціальної взаємодії, проте воно неможливе без адекватного розуміння співбесідника. Завдання соціалізації дітей з розладами спектру аутизму висувають необхідність оволодіння ними комунікативною функцією мовлення. Передумовами цієї функції є розвиток імпресивного мовлення, яке при нормальному онтогенезі відбувається з періоду віку немовляти. У дітей з розладами спектру аутизму функція розуміння зверненого мовлення розвивається специфічно і не пов’язана з інтелектуальним рівнем. Водночас розуміння мовлення є умовою оволодіння дітьми з РСА соціальним досвідом. ua
dc.description.abstract Статья посвящена проблеме понимания обращенной речи детьми с расстройствами спектра аутизма. Общение является важным звеном в становлении социального взаимодействия, однако оно невозможно без адекватного понимания собеседника. Задача социализации детей с расстройствами спектра аутизма выдвигает необходимость овладения ими коммуникативной функцией речи. Предпосылками этой функции является развитие импресивной речи, которая при нормальном онтогенезе происходит в период возраста младенца и раннем возрасте. У детей с расстройствами спектра аутизма функция понимания обращенной речи развивается специфически и не связана с интеллектуальным уровнем. В то же время понимание речи является условием овладения детьми с РСА социальным опытом. ua
dc.description.abstract The article is devoted to the problem of understanding addressed speech of children with autism spectrum disorders. Communication is an important link in the development of social interaction, but it is impossible without an adequate understanding of the interlocutor. The task of socialization of children with autism spectrum disorders require a mastery of the communicative function of speech. Prerequisites this function is the development of erosivnogo speech which, in normal ontogenesis occurs during the age of the child and an early age. In children with autism spectrum disorders function of understanding addressed speech is developed specifically and is not related to intellectual level. At the same time, the understanding of speech is a condition of the learning of children with SAR social experience. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject діти з розладами спектру аутизму ua
dc.subject звернене мовлення ua
dc.subject комунікація ua
dc.subject онтогенез ua
dc.subject діти з типовим розвитком ua
dc.subject дети с расстройствами спектра аутизма ua
dc.subject обращенная речь ua
dc.subject коммуникация ua
dc.subject дети с типичным развитием ua
dc.subject children with autism spectrum disorders ua
dc.subject reversed speech ua
dc.subject communication ua
dc.subject ontogenesis ua
dc.subject children with typical development ua
dc.subject.classification 376 ua
dc.title Розвиток імпресивного мовлення при нормальному онтогенезі та розладах спектру аутизму ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу