Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Психологічні механізми створення педагогічних умов ефективної корекційної роботи з аутичними дітьми

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Рибченко, Л. К.
dc.date.accessioned 2017-11-21T08:59:30Z
dc.date.available 2017-11-21T08:59:30Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Рибченко, Л. К. Психологічні механізми створення педагогічних умов ефективної корекційної роботи з аутичними дітьми / Л. К. Рибченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 32. Ч. 2. - С. 83-90. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16575
dc.description.abstract Стаття присвячена вирішенню питань формування психологічних та педагогічних передумов корекційної роботи з аутичними дітьми. Обґрунтовано принципи та методи взаємодії дорослих з дітьми аутистичного спектру порушень. На основі критеріїв ефективності та якості корекційної роботи представлено її структурно-функціональну модель. Зазначено, що корекційна робота з аутичною дитиною має відбуватися на всіх її вікових етапах та у сферах її життя. Реалізація структурно-функціональної моделі як системи корекційної роботи яка забезпечує інформаційну, навчальну, ігрову, комунікативну, поведінкову, мовленнєву сферу дітей зі спектру аутистичних порушень педагогічними умовами та прийоми поліпшення процесу навчання та виховання. Розкрито важливість створення педагогічних умов корекційної роботи для інклюзивної форми освіти аутичних дітей. Визначено основні труднощі включення учнів такої нозології до загальноосвітніх класів. Запропоновано етапи корекційної роботи з аутичними дітьми з запропонованими інноваційними психолого-педагогічними умовами. ua
dc.description.abstract Статья посвящена решению вопросов формирования психологических и педагогических предпосылок коррекционной работы с аутичными детьми. Обоснованы принципы и методы взаимодействия взрослых с детьми аутистического спектра нарушений. На основе критериев эффективности и качества коррекционной работы представлено ее структурно-функциональную модель. Отмечено, что коррекционная работа с аутичным ребенком должна происходить на всех его возрастных этапах и в сферах его жизни. Реализация структурно-функциональной модели как системы коррекционной работы, обеспечивающей информационную, учебную, игровую, коммуникативную, поведенческую, речевую сферу детей со спектром аутистических нарушений педагогическими условиями. А также приемы улучшения процесса обучения и воспитания. Раскрыто важность создания педагогических условий коррекционной работы для инклюзивной формы образования аутичных детей. Определены основные трудности включения учащихся такой нозологии в общеобразовательные классы. Представлены этапы коррекционной работы с аутичными детьми с предложенными инновационными психолого-педагогическими условиями. ua
dc.description.abstract This article is devoted to solving issues of psychological and pedagogical precondition formation of corrective work with autistic children. Detailed principles and methods of adult interaction with autistic children spectrum disorders. Based on criteria ofefficiency and quality of remedial work and presented its structural and functional model. Indicated that remedial work with autistic child should take place at all age stages and areas of his life. Implementation of structural-functional model as a system of remedial work that provides informational, educational, gaming, communicative, behavioral, speech area for children with autistic spectrum disorders, teaching conditions and ways to improve the process of training and education. Reveals the importance of creating pedagogical conditions for correctional work in inclusive forms of education with autistic children. The main difficulties include students of such nosology to secondary schools. The stages of corrective work with autistic children with proposed innovative psycho - pedagogical conditions. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject аутичні діти ua
dc.subject педагогічні умови ua
dc.subject психологічні механізми ua
dc.subject критерії ефективності ua
dc.subject корекційна робота ua
dc.subject структурна функціональна модель ua
dc.subject аутичные дети ua
dc.subject педагогические условия ua
dc.subject психологические механизмы ua
dc.subject критерии эффективности ua
dc.subject коррекционная работа ua
dc.subject структурная функциональная модель ua
dc.subject autistic children ua
dc.subject pedagogical conditions ua
dc.subject psychological mechanisms ua
dc.subject criteria efficiency correction ua
dc.subject structural functional model ua
dc.subject.classification 376 ua
dc.title Психологічні механізми створення педагогічних умов ефективної корекційної роботи з аутичними дітьми ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics