Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Організація пізнавальної діяльності учнів основної школи з початковим рівнем досягнень у навчанні хімії

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Блажко, Олег Анатолійович
dc.date.accessioned 2012-11-04T11:09:05Z
dc.date.available 2012-11-04T11:09:05Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Блажко, Олег Анатолійович. Організація пізнавальної діяльності учнів основної школи з початковим рівнем досягнень у навчанні хімії: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.02 / О.А. Блажко ; наук. кер. О. Г. Ярошенко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2006. — 20 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1655
dc.description.abstract У роботі пізнавальна діяльність учнів розкривається у взаємозв’язку з процесом засвоєння знань. Здійснено порівняльний аналіз індивідуальної, групової та фронтальної форм організації пізнавальної діяльності учнів та зроблено висновок про необхідність їх оптимального поєднання з метою продуктивної організації пізнавальної діяльності учнів з початковим рівнем навчальних досягнень. Охарактеризовані особливості засвоєння знань учнями з початковим рівнем навчальних досягнень. Розкриваються результати констатувального експерименту. Як чинники, що сприяють організації пізнавальної діяльності учнів з початковим рівнем навчальних досягнень, виявлено та обгрунтовано групову навчальну діяльність, диференційовані завдання, алгоритмічні приписи, позакласну роботу. З використанням зазначених дидактичних чинників розроблено навчально-методичне забезпечення формувального експерименту. Розкрито хід та організацію формувального експерименту. Його результати показали, що групова навчальна діяльність, диференційовані завдання, алгоритмічні приписи, позакласна робота забезпечують належну організацію пізнавальної діяльності учнів з початковим рівнем навчальних досягнень і сприяють підвищенню їхніх навчальних досягнень з хімії. ru_RU
dc.description.abstract In the work the adoption of knowledge is uncovered as the prosess and result of cognitive activity of student. Comparative analysis of individual, group and collective forms of organisation of cognitive activity of students has been made and the conclusion about necessity of their connection in the aim of productive of organisation of cognitive activity of students with the initial level of achievements has been drawn. The peculiarities of adopting of knowledges by the students with the initial level of achievements have been characterised. The results of state experiment are uncoved. As properties wich promote the organisation of cognitive activity of students with the initial level of training achievements, educational activity in group, differential tasks,algorithmic prescriptions out-of-class work have been defined and substantiated. With the using of pointed properties the educational-methodical providing of experiment has been worked up. The course and organisation of the experiment has been developed. Its results showed that educational activity in group, differential tasks algorithmic prescriptions, out-of-class work provide the appropriate organisation if cognitive activity of students with the initial level of training achievements and promote to raising of their achievements in chemistry training. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject організація пізнавальної діяльності ru_RU
dc.subject початковий рівень навчальних досягнень ru_RU
dc.subject групова навчальна діяльність ru_RU
dc.subject диференційовані завдання ru_RU
dc.subject алгоритмічні приписи ru_RU
dc.subject позакласна робота ru_RU
dc.subject organisation of cognitive activity ru_RU
dc.subject students with the initial level of achievements ru_RU
dc.subject educational activity in group ru_RU
dc.subject differential tasks ru_RU
dc.subject algorithmic prescriptions ru_RU
dc.subject out-of-class work ru_RU
dc.subject.classification 372.854:03 ru_RU
dc.title Організація пізнавальної діяльності учнів основної школи з початковим рівнем досягнень у навчанні хімії ru_RU
dc.type Other ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу