Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Система розрахункових задач і вправ з хімії як засіб розвитку інтелектуальних умінь школярів у класах хіміко-біологічного профілю

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Березан, Ольга Веніамінівна
dc.date.accessioned 2012-11-04T11:05:39Z
dc.date.available 2012-11-04T11:05:39Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Березан, Ольга Веніамінівна. Система розрахункових задач і вправ з хімії як засіб розвитку інтелектуальних умінь школярів у класах хіміко-біологічного профілю : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. В. Березан ; наук. кер. Н. Н. Чайченко ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2006. - 20 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1654
dc.description.abstract Дисертація присвячена проблемі створення системи розрахункових задач та вправ для учнів класів хіміко-біологічних профілю та методичної системи її використання в процесі навчання хімії, орієнтованих на формування інтелектуальних умінь. Проаналізовано стан досліджуваної проблеми в педагогіці та методиці навчання хімії. Теоретично обґрунтовано та практично перевірено методичні засади розробки та впровадження в навчальний процес хіміко-біологічних класів системи задач і вправ, яка сприяє покращенню навчальних досягнень учнів завдяки формуванню вмінь логічно розмірковувати, порівнювати, висловлювати припущення, доводити і заперечувати, узагальнювати, встановлювати нові зв’язки між знаннями, переносити знання й уміння в нові ситуації. Розроблено методичні рекомендації для вчителів, евристичні приписи для учнів, навчальні посібники, дидактичні матеріали, збірники задач, матеріали для проведення експрес-опитування та тематичного оцінювання, для організації домашніх контрольних робіт. Формувальним педагогічним експериментом доведено, що впровадження розробленої методичної системи навчання учнів розв’язувати задачі та вправи у шкільну практику підвищує рівень навчальних досягнень учнів та сприяє розвитку логічних інтелектуальних умінь. ru_RU
dc.description.abstract The dissertation is devoted to the problem of using calculation problems and exercises in the process of teaching chemistry in the classes of intensive learns Chemistry and Biology with the purpose of the formation and development of the pupils intellectual skills and abilities. The system of solving problems and doing exercises that makes a systematic approach to the formation of pupil’s intellectual skills and abilities has been worked out and tested experimentally. The suggested conception of experimental methods points to the main approaches to the question of forming pupil’s intellectual skills and abilities. It states that in the process of pupils self-study work it is necessary to regularly model such educational situations that enable the pupils to analyze, compare. Ponder, prove and dispute, generalize, find cause and consequence, new links, foresee and make conclusions, apply the knowledge and skills they acquired for new contexts, transform information, modify its volume, form and sign system. Methodical recommendations for teachers, educational manuals, instructive materials, collections of chemical problems for solving, materials for express surveys and thematic evaluation of the pupils skills and abilities, for arranging home control assignments have been compiled in this very article. The efficiency of the suggested methodical system of problems and exercises has been proved experimentally. The results of the research can be used for renovating the text books and workbooks in chemistry, post-graduate students. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject хімія ru_RU
dc.subject система задач та вправ ru_RU
dc.subject інтелектуальні уміння ru_RU
dc.subject навчально-методичний комплект ru_RU
dc.subject chemistry ru_RU
dc.subject system оf problems and exercises ru_RU
dc.subject intellectual skills ru_RU
dc.subject a set of teaching aids ru_RU
dc.subject.classification 373.5.016:54:371.388+371.315.6 ru_RU
dc.title Система розрахункових задач і вправ з хімії як засіб розвитку інтелектуальних умінь школярів у класах хіміко-біологічного профілю ru_RU
dc.type Other ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics