Публікація: Діяльність Польської організації туристичної як приклад успішної рекламної кампанії в сфері міжнародного туризму
Вантажиться...
Дата
Автори
Горобець, В. В.
Дзюбленко, Ірина Михайлівна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Анотація
В статті розглядається діяльність Польської організації туристичної у рамках розвитку рекреаційно-туристичного комплексу Польщі кінця XX - початку XXI ст. Розкриваються основні особливості успішної рекламної кампанії, які допомогли Польщі суттєво зміцнити свої позиції в міжнародному туризмі.
The article deals with the activities of the Polish tourism organization within the framework of the development of the recreational and tourist complex of Poland at the end of XX - beginning of the XXI century. The main features of a successful advertising campaign that helped Poland significantly strengthen their position in international tourism are revealed.
The article deals with the activities of the Polish tourism organization within the framework of the development of the recreational and tourist complex of Poland at the end of XX - beginning of the XXI century. The main features of a successful advertising campaign that helped Poland significantly strengthen their position in international tourism are revealed.
Опис
Ключові слова
Польська організація туристична, міжнародний туризм, імідж, рекламна компанія, туристичний продукт, Polish tourism organization, international tourism, image, advertised company, tourist product
Бібліографічний опис
Горобець, В. В. Діяльність Польської організації туристичної як приклад успішної рекламної кампанії в сфері міжнародного туризму / В. В. Горобець, І. М. Дзюбленко // Драгоманівські історичні студії : збірник наукових праць молодих істориків. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 3 (7). - С. 180-184.