ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Шульга, Т. Ю. | |
dc.date.accessioned | 2017-11-08T11:02:05Z | |
dc.date.available | 2017-11-08T11:02:05Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Шульга, Т. Ю. Роль навчальної культурологічної практики у формуванні цілісного світогляду студентів / Т. Ю. Шульга // Другі академічні читання пам’яті Г. І. Волинки : «Філософія, наука і освіта» : матеріали міжнародної науково-практичної конференції, 25-26 квітня 2017 року. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – С. 27-30. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16388 | |
dc.description.abstract | Історично-культурний досвід України, сконцентрований у музеях, театрах, експозиційних залах, мистецьких центрах, галереях тощо, має бути частиною навчального процесу. Тому головним завданням культурологічної практики є формування світоглядних основ студента, розкриття творчого потенціалу та підвищення рівня загальної культури майбутніх педагогів через ознайомлення з мистецько-культурними пам’ятками столиці, музеями, театрами та діяльністю видатних постатей української та світової культур, що сприятиме формуванню єдності освіти і культури, вихованню патріотизму та національної гідності, наповненню професійної діяльності майбутніх фахівців знаннями національної та світової культури. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | професійна підготовка | ua |
dc.subject | світові тенденції | ua |
dc.subject | майбутній педагог | ua |
dc.subject | інтеграційні процеси школи | ua |
dc.subject | історично-культурний досвід | ua |
dc.subject | естетична культура студента | ua |
dc.title | Роль навчальної культурологічної практики у формуванні цілісного світогляду студентів | ua |
dc.type | Article | ua |