Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бакка, Тамара Володимирівна
dc.date.accessioned 2017-10-30T11:51:13Z
dc.date.available 2017-10-30T11:51:13Z
dc.date.issued 2007-05
dc.identifier.citation Бакка Т. Шкільне суспільствознавство : традиції та методичні новації / Т. Бакка // Історія в школах України : наук.-метод. журн. - 2007. - N 5. - С. 13-17. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16094
dc.description.abstract В статті наведений перелік та основні характеристики предметів, що входять до шкільного суспільствознавства, засвідчує, що нині воно претворюється із засобу ідеології на повноцінний курс, який складається з багатьох дисциплин і готує учнів до життя у суспільстві. ua
dc.description.abstract The article lists the main characteristics of the subjects included in the school social science, which shows that it is now transformed from the means of ideology into a full-fledged course, which consists of many disciplines and prepares students for life in society. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во "Педагогічна преса" ua
dc.subject шкільне суспільвознавство ua
dc.subject методичні новації ua
dc.subject суспільвознавчі дисципліни ua
dc.subject school social science ua
dc.subject methodical innovations ua
dc.subject social science disciplines ua
dc.subject.classification 30(07) ua
dc.title Шкільне суспільствознавство : традиції та методичні новації ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу