ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бакка, Тамара Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2017-10-30T11:51:13Z | |
dc.date.available | 2017-10-30T11:51:13Z | |
dc.date.issued | 2007-05 | |
dc.identifier.citation | Бакка Т. Шкільне суспільствознавство : традиції та методичні новації / Т. Бакка // Історія в школах України : наук.-метод. журн. - 2007. - N 5. - С. 13-17. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16094 | |
dc.description.abstract | В статті наведений перелік та основні характеристики предметів, що входять до шкільного суспільствознавства, засвідчує, що нині воно претворюється із засобу ідеології на повноцінний курс, який складається з багатьох дисциплин і готує учнів до життя у суспільстві. | ua |
dc.description.abstract | The article lists the main characteristics of the subjects included in the school social science, which shows that it is now transformed from the means of ideology into a full-fledged course, which consists of many disciplines and prepares students for life in society. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во "Педагогічна преса" | ua |
dc.subject | шкільне суспільвознавство | ua |
dc.subject | методичні новації | ua |
dc.subject | суспільвознавчі дисципліни | ua |
dc.subject | school social science | ua |
dc.subject | methodical innovations | ua |
dc.subject | social science disciplines | ua |
dc.subject.classification | 30(07) | ua |
dc.title | Шкільне суспільствознавство : традиції та методичні новації | ua |
dc.type | Article | ua |