Для
побудови поточної моделі пропонується
виконати спеціальним чином складене
завдання, і за наслідками даної роботи
будується поточна модель студента. Для
найякіснішої побудови поточної моделі
студента, доцільно застосовувати так
званий спектральний підхід. Суть даного
підходу лежить в тому, що кожна
навчальна задача має власний спектр умінь,
тобто сукупність умінь, які повинні бути
сформовані для вирішення конкретної
задачі.
Для застосування спектрального
підходу при моделюванні навчальної
дисципліни необхідно розробити
спеціальний задачник, в якому окрім умови
задачі, повинен розташовуватися її спектр,
а також нормативна модель навчальної
дисципліни по кожній темі.
Основні результати
дослідження показують, що використання
ІОС:
• підвищують об'єктивне оцінювання
знань студентів;
• упроваджують здорову конкуренцію
в навчанні;
• виявляють і розвивають творчі
здібності студентів;
• активізують розумові процеси
студентів;
• підвищують мотивацію учасників
навчально-виховного процесу;
• усилюють емоційну виразність
занять у вузі, що приводить до зміни
характеру процесу навчально-пізнавальної
діяльності студентів, до зміни їх
відношення до процесу і результату своєї
діяльності.
To
build the current model is proposed to perform
a specially scheduled task, and the results of
this study constructed the current model
student. For the highest quality of construction
of the current model student, it is advisable to
use a so-called spectral approach. The essence
of this approach is that every educational task
has its own range of skills, i.e. the set of skills
that should be formed to address specific
problems.
To use spectral approach in modeling
discipline necessary to develop special books
of problems, which in addition to the
conditions of the problem, it should be placed
spectrum and regulatory model of discipline
for each topic.
The main results of the
study show that the use of ITS:
• improve objective assessment of
students' knowledge;
• introduces healthy competition in
education;
• identify and develop creative abilities
of students;
• intensifying mental processes of
students;
• motivate participants in the educational
process;
• emotional expressiveness classes in
high school, leading to a change in the nature
of the process of teaching and learning of
students to change their attitude to the process
and outcome of the activity.