Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Стратегія підвищення якості освіти як стратегія інноваційного розвитку суспільства, держави і особистості

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Банах, В. А.
dc.date.accessioned 2017-10-13T10:44:23Z
dc.date.available 2017-10-13T10:44:23Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Банах, В. А. Стратегія підвищення якості освіти як стратегія інноваційного розвитку суспільства, держави і особистості / В. А. Банах // Освітній дискурс = Educational discourse : збірник наукових праць. – Київ : Вид-во «Гілея», 2017. – Вип. 1. – С. 7 – 22. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15941
dc.description.abstract Здійснюючи спробу обґрунтувати напрями і фактори підвищення якості освіти в умовах розвитку інформаційного суспільства та підвищення конкурентоспроможності, автор намагається продемонструвати, що розвиток суспільства і держави базується на інноваціях, інноваційній освіті та інноваційно-творчо-креативній особистості, які повинна сформувати вища школа. В статті здійснено соціодіагностику проблем якості вищої освіти і сформульовано напрями розвитку і удосконалення якості освіти як освіти інноваційного середовища, проаналізувати проблеми якості освіти в контексті еволюції суспільства від інформаційного до «суспільства інновацій. Показано, що слід продукувати концептуальні та праксеологічні засади освіти, яка б відповідала інноваційному розвитку суспільства, держави і особистості. Інформаційне суспільство та «суспільство знань» культивують інноваційне середовище та інноваційну особистість, для чого слід сприяти оптимізації інноваційної освіти та виявляти проблеми освіти в контексті еволюції суспільства від інформаційного до «суспільства інновацій». ua
dc.description.abstract Trying to justify the directions and factors of education quality improvement under the conditions of information society development and increase of competitiveness, the author tries to demonstrate that the development of society and state is based on innovations, innovative education and an innovative-creative-artistic individual that the higher school has to form. The article attempts to perform social diagnostics of higher education quality problems and to define the trends of development and improvement of education quality as innovative environment education, to analyze the problems of education quality in the context of society evolution from information society to “society of innovation”. It is shown that it is necessary to produce conceptual and praxiological foundations of education that would meet innovative development of society, state and individual. Information society and “knowledge society” cultivate innovative environment and innovative individual that requires encouragement of innovative education optimization and identification of the problems of education in the context of society evolution from information society to “society of innovation”. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во "Гілея" ua
dc.subject освіта ua
dc.subject якість освіти ua
dc.subject стратегія освіти ua
dc.subject «суспільство інновацій» ua
dc.subject інтелектуальний ресурс ua
dc.subject education ua
dc.subject education quality ua
dc.subject education strategy ua
dc.subject “society of innovation” ua
dc.subject intellectual resource ua
dc.subject.classification 316.32:004]:37.014.6:005.591.6 ua
dc.title Стратегія підвищення якості освіти як стратегія інноваційного розвитку суспільства, держави і особистості ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу