Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування екологічної свідомості майбутніх вчителів початкових класів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Хроленко Марина Володимирівна
dc.date.accessioned 2012-10-29T18:15:39Z
dc.date.available 2012-10-29T18:15:39Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Хроленко, Марина Володимирівна. Формування екологічної свідомості майбутніх вчителів початкових класів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / М. В. Хроленко ; наук. кер. О. Г. Мороз ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. — К., 2007. — 20 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1586
dc.description.abstract Дисертація присвячена проблемі формування екологічної свідомості майбутніх учителів початкових класів як системи в процесі їх професійної підготовки. Розроблено та в педагогічному експерименті перевірено модель процесу формування екологічної свідомості студентів, яка реалізується за таких умов: впровадження міждисциплінарного принципу інтеграції екологічних знань, використання системи навчально-екологічних задач і завдань, застосування партисипативних методів здійснення екологічної освіти студентів ВНЗ, уведення в освітній процес вищої школи спецкурсу „Актуальні проблеми педагогічної екології”. У дисертації обґрунтовано психолого-педагогічні критерії та відповідні їм показники сформованості екологічної свідомості студентів: сприйняття та ставлення до навколишнього природного середовища; сформованість екологічних знань та уявлень; мотивація екологічної діяльності; характер діяльності у природному довкіллі. На підставі визначених критеріїв і показників охарактеризовано рівні сформованості досліджуваної якості особистості: високий, середній і низький. В роботі з’ясовано місце і роль екологічної свідомості як особистісно-професійної якості вчителя початкової школи. ru_RU
dc.description.abstract The thesis is dedicated to the problem of forming of ecological consciousness of the future primary schoolteachers as a system during their professional training. The conditions under which the experimental pedagogical system of forming of students’ ecological consciousness will be realized are introduction the principle of integration of ecological knowledge, using the system of ecological-educated tasks and problems, application of particular methods necessary for high school students’ ecological education, introduction in teaching process of high school special course “The Actual Problems of Pedagogical Ecology”. The psychological and pedagogical criterions and in accordance with them figures of forming of students’ ecological consciousness are substantiated in the dissertation: the perception and attitude to the natural environmental; the degree of forming of ecological knowledge and ideas; the motivation of ecological activity; the character of activity in the natural environment. The levels of formation the quality of personality which is investigated are characterized on the basis of definite criterions and indexes: high, middle and low. The work is determined the place and the role of ecological consciousness as a primary schoolteacher personal-professional quality. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject свідомість ru_RU
dc.subject екологічна свідомість ru_RU
dc.subject модель ru_RU
dc.subject психолого-педагогічні умови ru_RU
dc.subject consciousness ru_RU
dc.subject ecological consciousness ru_RU
dc.subject model ru_RU
dc.subject psychological and pedagogical conditions ru_RU
dc.subject.classification 371.134:373.3:504 ru_RU
dc.title Формування екологічної свідомості майбутніх вчителів початкових класів ru_RU
dc.title.alternative Formation of Ecological Consciousness of the Future Primary School teachers
dc.type Other ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу