У статті висвітлено результати аналізу досліджень проблеми підготовки вчителів технологій до навчання дітей автосправі та безпеці дорожнього руху, формування у них навичок безпечної поведінки на дорогах. Виокремлені основні причини та статистика дорожньо-транспортних пригод з участю дітей. Визначено шляхи формування готовності вчителів технологій до навчання школярів автосправі та безпечної поведінки на дорозі. Запропонована система підготовки вчителів спрямована на підвищення ефективності навчання дітей автосправі, що прогнозовано забезпечить суттєве зниження травмування дітей. З’ясовано напрями організаційно-навчальних заходів школи з профілактики дитячого дорожньо-транспортного травматизму.
В статье отражены результаты анализа исследований проблемы подготовки учителей
технологий к обучению детей автоделу и безопасности дорожного движения, формирование у
детей навыков безопасного поведения на дорогах. Выделены основные причины и статистика
дорожно-транспортных происшествий с участием детей. Определены пути формирования
готовности учителей технологий к обучению школьников автоделу и безопасному поведению
на дороге. Предложенная система подготовки учителей направлена на повышение
эффективности обучения автоделу, что прогнозируемо обеспечит существенное снижение
травмирования детей. Выяснены направления организационно-учебных мероприятий школы по
профилактике детского дорожно-транспортного травматизма.
In the article the analysis studies on teacher training technology to automobile engineering and
teaching children road safety, developing children safe behavior on the roads. Isolate the causes and
the statistics of road accidents involving children. The ways of forming technology readiness classroom
teaching students to automobile engineering and safe behavior on the road. The proposed system of
teacher training aimed at improving the efficiency of automobile engineering teaching children that
are expected to provide a significant reduction of injury to children. It was shown areas of
organizational and educational activities of school children on prevention of road traffic injuries.