ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Камбалова, Яніна | |
dc.date.accessioned | 2017-09-26T11:40:02Z | |
dc.date.available | 2017-09-26T11:40:02Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Камбалова Я. Сучасний підручник з історії як ключовий компонент навчально-методичного комплекту / Я. Камбалова // Історія в школах України : наук.-метод. журн. - 2011. - № 7/8. - С. 34-36. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15746 | |
dc.description.abstract | У статті розкрито роль і методичні функції сучасного підручника з історії як основного компонента навчально-методичного комплекту. Автор проаналізувала різноманітні погляди сучасних українських і російських учених на цю проблему. | ua |
dc.description.abstract | В статье рассматриваются роль и методические функции современного учебника истории как основного компонента учебно-методического комплекта. Автор проанализировала различные взгляды современных украинских и российских учёных на указанную проблему. | ua |
dc.description.abstract | A role and methodological functions of the modern textbook of history as a main component of scientific-methodical set is explained in the article. The author analyzes different points of views of modem Ukrainian and Russian scholars | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во "Педагогічна преса" | ua |
dc.subject | підручник | ua |
dc.subject | навчально-методичний комплект | ua |
dc.subject | методична функція | ua |
dc.subject | учебник | ua |
dc.subject | учебно-методический комплект | ua |
dc.subject | методическая функция | ua |
dc.subject | textbook | ua |
dc.subject | scientific-methodical set | ua |
dc.subject | methodological function | ua |
dc.subject.classification | 94(07) | ua |
dc.title | Сучасний підручник з історії як ключовий компонент навчально-методичного комплекту | ua |
dc.type | Article | ua |