Дисертацію присвячено розробці сучасної науково обгрунтованої концепції математичної підготовки студентів та реалізації на її основі методичної системи навчання математики на факультетах технічного профілю в умовах багатоступеневої інженерної освіти з метою підвищення якості підготовки відповідних спеціалістів. Суть концепції полягає в диференціації процесу навчання, професійної спрямованості навчання математики студентів відповідної технічної спеціальності. Запропонована методична система, яка реалізує цю концепцію, передбачає шляхи і засоби активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів при вивченні математичних курсів.
Диссертация посвящена разработке современной научно обоснованной концепции математической подготовки студентов и реализации на ее основе методической системы обучения математике на факультетах технического профиля в условиях многоступенчатой инженерного образования с целью повышения качества подготовки соответствующих специалистов. Суть концепции заключается в дифференциации процесса обучения, профессиональной направленности обучения математике студентов соответствующей технической специальности. Предложенная методическая система, которая реализует эту концепцию, предусматривает пути и средства активизации учебно-познавательной деятельности студентов при изучении математических курсов.
The dissertation is devoted to the development of a modern scientifically based concept of mathematical preparation of students and the implementation on its basis of a methodical system of teaching mathematics at faculties of technical profile in conditions of multi-level engineering education in order to improve the quality of training of relevant specialists. The essence of the concept is the differentiation of the learning process, the professional orientation of teaching mathematics students of the corresponding technical specialty. The proposed methodological system that implements this concept provides for ways and means of activating educational and cognitive activity of students in the study of mathematical courses.