Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Наукові школи у контексті дослідницьких просторів: змагання міфів і реальностей

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Євтух, Володимир
dc.date.accessioned 2017-09-11T11:06:49Z
dc.date.available 2017-09-11T11:06:49Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Євтух В. Наукові школи у контексті дослідницьких просторів: змагання міфів і реальностей / Володимир Євтух // Галузеві соціології в умовах глобальних змін і соціальних трансформацій. Збірник наукових статей. – Київ : Каравела, 2017. – С. 69-83 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15493
dc.description.abstract У статті здійснюється спроба осмислити феномен «наукова школа» з акцентом на його функціонуванні в українському науково-дослідницькому просторі. Звертається увага на необґрунтованість претензій на звання наукової школи й аналізується роль різного роду критеріїв, котрі допомагають не лише ідентифікувати існування школи, але й більш ефективно структурувати простір, у якому вони функціонують. Цей аналіз подається у контексті зарубіжного дискурсу, що посилює аргументації автора. В основу статті покладено презентацію «Наукові школи: реальні контенти проти фантомів», представлену на Спільному засіданні Центру евалюації науково-освітніх та соціальних програм, Факультету соціально-психологічних наук та управління НПУ імені М.П. Драгоманова та Наукової етносоціологічної школи професора Володимира Євтуха (8 грудня 2016 року). ua
dc.description.abstract The article deals with phenomenon called in Ukrainian realities “scientific school” in Western tradition “school”, especially underlining its functioning in Ukrainian research space. The attention is drawn to groundless claims to be a scientific school (school). The role of different criteria, which help not only to identify the presence of the school but also to structuralize more efficient the space of its functioning, are analyzed. This analysis is undertaking in the context of foreign discourse that strengthens the author’s argumentations. This article is grounded on the presentation “Scientific Schools: Real Contents versus Phantoms” delivered at the joint session of Center for Evaluation of Scientific, Educational and Social Programs, Faculty of Socio-Psychological Sciences and Management, Professor Volodymyr Yevtukh Ethnosociological School (December 8, 2016). ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Каравела ua
dc.subject наукова школа ua
dc.subject маркери наукової школи ua
dc.subject науково-дослідницький простір ua
dc.subject дискурс ua
dc.subject impact-фактор ua
dc.subject цитування ua
dc.subject scientific school (school) ua
dc.subject markers of scientific school (school) ua
dc.subject research space ua
dc.subject discourse ua
dc.subject impact-factor ua
dc.subject citation ua
dc.title Наукові школи у контексті дослідницьких просторів: змагання міфів і реальностей ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics