Публікація:
Економіко-математичні методи та моделі в системі підготовки студентів математичних та економічних спеціальностей

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Гончаренко, Я. В.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті пропонується аналіз сучасних підходів до економіко-математичного моделювання, формулюється мета, основні завдання та зміст курсу «Економіко-математичне моделювання» в системі підготовки студентів математичних, економічних та управлінських спеціальностей.
В статье предлагается анализ современных подходов к экономико-математическому моделированию, формулируются цель, основные задания и содержание курса «Экономико-математическое моделирование» в системе подготовки студентов математических, экономических и управленческих специальностей.
In the article we analyze modern approaches to economic-mathematical modeling, we formulate the purpose and the basic tasks of the discipline «Economic-mathematical modeling» in system of educating of students of mathematical, economic and administrative specialities.

Опис

Ключові слова

економіко-математичне моделювання, курс «Економіко-математичне моделювання», студент, экономико-математическое моделирование, курс «Экономико-математическое моделирование», студент, economic-mathematical modeling, discipline «Economic-mathematical modeling», student

Бібліографічний опис

Гончаренко, Я. В. Економіко-математичні методи та моделі в системі підготовки студентів математичних та економічних спеціальностей / Я. В. Гончаренко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3. Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – Вип. 8 : Ювілейний випуск з нагоди 80-річчя з дня народження доктора педагогічних наук, професора З. І. Слєпкань. – С. 23-28.

Зібрання

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced