Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Динаміка та аналіз результатів лексичного розвитку дошкільників у театрально-ігровій діяльності

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Алексєєнко-Лемовська, Людмила Владиславівна
dc.date.accessioned 2017-09-07T08:52:36Z
dc.date.available 2017-09-07T08:52:36Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation Алексєєнко-Лемовська Л. В. Динаміка та аналіз результатів лексичного розвитку дошкільників у театрально-ігровій діяльності // Л. В. Алексєєнко-Лемовська / Инновационные технологии в образовании. Материалы V Международной научно-практической конференции / Міністерство освіти і науки Автономної Республіки Крим, Республіканський вищий навчальний заклад "Кримський гуманітарний університет" (м. Ялта). – Алушта, 2008. – С. 15-19 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15402
dc.description.abstract У статті охарактеризовано систему роботи щодо лексичного розвитку дошкільників у театрально-ігровій діяльності, наведено варіанти методичного забезпечення. Автор розглядає театрально-ігрову діяльність як один із засобів збагачення словника дітей трьох-п’яти років, що дозволяє комплексно розв’язувати різні мовленнєві завдання, зокрема, лексичного розвитку. Також автором уточнено сутність ключових понять дослідження: «слово», «лексика», «лексичне значення, «театрально-ігрова діяльність»; проаналізовано результати експериментального дослідження щодо виявлення рівнів лексичного розвитку дітей у театрально-ігровій діяльності. ua
dc.description.abstract In article the of work is described in relation to enrichment of dictionary of children on different stages of preschool childhood in the theatricalized activity which includes three successive stages, each of which corresponds to one of age groups; the variants of the methodical providing are resulted. The author considers the theatricalized activity in three aspects: how spectacle, game and labour and according to this differentiates the tasks of lexical work. In the basis of organization of work complex approach, in accordance with which as a basic provision of rise of efficiency of process of lexical development the purposeful organization of different types of activity ( vocal, theatricalized, playing, labour), wide use of game, combination of playing, not verbalnih and verbalnih tools, came forward, lay in relation to enrichment of dictionary. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher РВНЗ "Кримський гуманітарний університет" (м. Ялта) ua
dc.relation.ispartofseries Педагогіка і психологія;
dc.subject збагачення ua
dc.subject словника ua
dc.subject діяльність ua
dc.subject театралізована ua
dc.subject дошкільників ua
dc.subject система ua
dc.subject роботи ua
dc.subject театральна ua
dc.subject термінологія ua
dc.subject enrichment ua
dc.subject of dictionary ua
dc.subject of under-fives ua
dc.subject theatricalized ua
dc.subject activity ua
dc.subject work ua
dc.subject system ua
dc.subject theatrical ua
dc.subject terminology ua
dc.subject.classification 372 ua
dc.title Динаміка та аналіз результатів лексичного розвитку дошкільників у театрально-ігровій діяльності ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу