Завдання статті такі:визначити основні етапи процесу створення робочих зошитів з історії в Україні та характерних особливостей кожного з них; визначити роль та функції робочого зошита в процесі навчання шкільних курсів історії; проаналізувати чинну практику створення та використання робочих
зошитів з історії в Україні та зарубіжних країнах; здійснити огляд класифікацій робочих зошитів, створених сучасними методистами; визначити системи
вимог до робочого зошита нового покоління.
Задачи статьи такие: определить основные этапы процесса создания рабочих тетрадей по истории Украины и характерные особенности каждой из них; определить роль и функции рабочей тетради в процессе изучения школьных курсов истории; проанализировать действующую практику создания и использования рабочих тетрадей по истории в Украине и зарубежных странах; осуществить обзор классификаций рабочих тетрадей, созданных современными методистами; определить системы требований к рабочей тетради нового поколения.
The objectives of the article are: to define the main stages of the process of creating workbooks on history in Ukraine and the specific features of each of them; to define the role and functions of the workbook in the process of teaching the school courses of history; to analyze the current practice of creating and using workers
notebooks on history in Ukraine and foreign countries; to review the classifications of workbooks created by modern methodologists; determine the system
Requirements for a workbook of a new generation.