Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Генеза уявлень про навчально-методичні комплекси в педагогічній думці : історико-методичний аспект

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Камбалова, Яніна Миколаївна
dc.date.accessioned 2017-09-05T10:05:53Z
dc.date.available 2017-09-05T10:05:53Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation Камбалова Я. М. Генеза уявлень про навчально-методичні комплекси в педагогічній думці : історико-методичний аспект / Я. Камбалова // Історія в школі. : Науково-методичний журнал для вчителів. - 2008. - № 4. - С. 18-20. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15266
dc.description.abstract На початку ХХІ ст. розробка та впровадження у шкільну практику навчально-методичних комплексів розглядається як один з найважливіших факторів розвитку системи освіти, оскількі це спонукає учнів до творчої самостійної роботи, допомогає вчителеві оволодівати методологією цілісного педагогічного процесу та удосконалювати його. ua
dc.description.abstract В начале XXI века. разработка и внедрение в школьную практику учебно-методических комплексов рассматривается как один из важнейших факторов развития системы образования, поскольку это побуждает учащихся к творческой самостоятельной работе, помогает учителю овладевать методологией целостного педагогического процесса и совершенствовать его ua
dc.description.abstract At the beginning of the XXI century. The development and implementation of educational methods in the school practice is considered as one of the most important factors in the development of the education system, because it encourages students to creative work independently, helps the teacher to master the methodology of a holistic pedagogical process and improve it. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.relation.ispartofseries №4;
dc.subject реформування освіти ua
dc.subject особистісно-орієнтоване навчання ua
dc.subject навчально-методичний комплекс ua
dc.subject реформирование образования ua
dc.subject личностно-ориентированное обучение ua
dc.subject учебно-методический комплекс ua
dc.subject person-oriented learning ua
dc.subject teaching and methodological complex ua
dc.subject educational reform ua
dc.subject.classification 37(09) ua
dc.title Генеза уявлень про навчально-методичні комплекси в педагогічній думці : історико-методичний аспект ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу