Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування готовності майбутнього вчителя музики до виконавсько-інтерпретаційної діяльності у процесі інструментального навчання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чень, Бо
dc.date.accessioned 2017-09-04T12:34:40Z
dc.date.available 2017-09-04T12:34:40Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Чень Бо. Формування готовності майбутнього вчителя музики до виконавсько-інтерпретаційної діяльності у процесі інструментального навчання : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Чень Бо ; наук. кер. А. В. Зайцева ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2017 - 23 с. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15238
dc.description.abstract У дисертації досліджується проблема формування готовності майбутнього вчителя музики до виконавсько-інтерпретаційної діяльності у процесі інструментального навчання. Конкретизовано поняття «готовність до виконавсько-інтерпретаційної діяльності», розкриті теоретичні та практичні аспекти формування цього феномена. Доведено ефективність формування готовності майбутнього вчителя музики до виконавсько-інтерпретаційної діяльності за умов впровадження експериментальної методики, яка забезпечує динаміку формування рівнів досліджуваної готовності від низького до високого. Дана методика передбачає: розвиток спонукальних мотивів щодо самостійного створення інтерпретації музичного твору,поглиблення здатності до опанування музично-аналітичним мисленням, підвищення рівня творчої активності та здатності до рефлексивного осмислення результатів виконавсько-інтерпретаційної діяльності. Узагальнення результатів упровадження експериментальної методики у практику мистецьких ВНЗ України і Китаю дозволило визначити педагогічні умови формування готовності майбутнього вчителя музики до виконавсько-інтерпретаційної діяльності у процесі інструментального навчання. Практичним результатом впровадження розробленої та апробованої моделі формування готовності майбутнього вчителя музики до виконавсько- інтерпретаційної діяльностіу процесі інструментального навчання є позитивна динаміка зростання всіх структурних компонентівдосліджуваного педагогічного явища, що дає підстави зазначити доцільність та перспективність її застосування для підвищення ефективності фахової підготовки майбутніх учителів музики у системі вищої музично-педагогічної освіти. ua
dc.description.abstract В диссертации исследуется проблема формирования готовности будущего учителя музыки к исполнительской-интерпретационной деятельности в процессе инструментального обучения. Конкретизировано понятие «готовность к исполнительско-интерпретационной деятельности», раскрыты теоретические и практические аспекты формирования этого феномена. Доказана эффективность формирования готовности будущего учителя музыки к исполнительско-интерпретационной деятельности в условиях внедрения экспериментальной методики, которая обеспечивает динамику формирования уровней исследуемой готовности от низкого до высокого. Данная методика предусматривает: развитие побудительных мотивов относительно самостоятельного создания интерпретации музыкального произведения, углубления способности к овладению музыкально-аналитическим мышлением, повышение уровня творческой активности и способности к рефлексивному осмыслению результатов исполнительско-интерпретационной деятельности. Обобщение результатов внедрения экспериментальной методики в практику художественных ВУЗУкраины и Китая позволило определить педагогические условия формирования готовности будущего учителя музыки к исполнительско- интерпретационной деятельности в процессе инструментального обучения. Практическим результатом внедрения разработанной и апробированной модели формирования готовности будущего учителя музыки к исполнительско-интерпретационной деятельности в процессе инструментального обучения является положительная динамика роста всех структурных компонентов исследуемого педагогического явления, дает основания отметить целесообразность и перспективность ее применения для повышения эффективности профессиональной подготовки будущих учителей музыки в системе высшего музыкально-педагогического образования. ua
dc.description.abstract In the dissertation the problem of formation of readiness of the future teacher of music to performance-interpretation of the tool in the study. Concretized the concept of «readiness-performing interpretative activity», revealed the theoretical and practical aspects of this phenomenon. The efficiency of formation of readiness of the future teacher of music to performance-interpretation of the conditions for the implementation of experimental technique that provides dynamic formation studied levels of readiness from low to high. This method involves: developing incentives on creating independent interpretation of a musical work, deepening the ability to capture musically analytical thinking, enhance creative activity and capacity for reflective thinking, interpretation of results of performing activities. Summary results of the implementation of experimental techniques in the practice of art universities of Ukraine and China allowed to define pedagogical conditions of formation of readiness preparedness for future teachers of music-performing interpretative activity in the instrumental training. The practical result of the implementation developed and tested methodical model of readiness of the future teacher of music to performance-interpretation of the process tool training is a positive trend of growth of all structural components of the studied pedagogical phenomenon that gives rise to note the feasibility and prospects of its use to improve the professional training of future music teachers in higher educational musical education. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject майбутній вчитель музики ua
dc.subject виконавсько-інтерпретаційна діяльність ua
dc.subject модель ua
dc.subject поетапна методика ua
dc.subject готовність ua
dc.subject інструментальне навчання ua
dc.subject будущий учитель музыки ua
dc.subject исполнительско-интерпретационная деятельность ua
dc.subject модель ua
dc.subject поэтапная методика ua
dc.subject готовность ua
dc.subject инструментальное обучение ua
dc.subject future teacher of music ua
dc.subject performing ua
dc.subject interpretive activities ua
dc.subject model ua
dc.subject phased methodology ua
dc.subject readiness ua
dc.subject training tool ua
dc.subject.classification 378.011.3-051:78(043.3) ua
dc.title Формування готовності майбутнього вчителя музики до виконавсько-інтерпретаційної діяльності у процесі інструментального навчання ua
dc.type Other ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу