ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Кугай, Наталія Василівна | |
dc.date.accessioned | 2017-07-06T12:45:23Z | |
dc.date.available | 2017-07-06T12:45:23Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Кугай Н. В. Пропедевтика методологічних знань у першокурсників під час навчання математичних дисциплін / Н. В. Кугай // Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету : Збірник наукових праць.– 2015. – Випуск 12. – С. 184-190. - ISBN 966-7281-10-4 | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14968 | |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовується необхідність пропедевтики методологічних знань у першокурсників. Висвітлюється масив необхідних методологічних знань: група загальнонаукових термінів, знання про структуру знань, методи пізнання, конкретнонаукові методологічні знання. Розглядаються шляхи включення цих методологічних знань у навчальний матеріал з математичних дисциплін. | ua |
dc.description.abstract | The article substantiates the necessity of propaedeutics of methodological knowledge for a first-year student. It is proposed an array of necessary methodological knowledge: the group of general terms, knowledge about the structure of knowledge, methods of knowledge, concretely scientific methodological knowledge. The ways of inclusion these methodological knowledge to the teaching material of mathematical disciplines are considered. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Рівненський державний гуманітарний університет | ua |
dc.subject | методологічні знання та вміння | ua |
dc.subject | пропедевтика | ua |
dc.subject | методологічні знання | ua |
dc.subject | аналітична геометрія | ua |
dc.subject | першокурсники | ua |
dc.subject | математичні дисципліни | ua |
dc.subject | propedeutics | ua |
dc.subject | methodological knowledge | ua |
dc.subject | analytical geometry | ua |
dc.subject | first-year students | ua |
dc.subject | mathematical disciplines | ua |
dc.subject.classification | 378 | ua |
dc.title | Пропедевтика методологічних знань у першокурсників під час навчання математичних дисциплін | ua |
dc.type | Article | ua |