ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кугай, Наталія Василівна | |
dc.contributor.author | Борисов, Євген Миколайович | |
dc.date.accessioned | 2017-07-06T10:11:13Z | |
dc.date.available | 2017-07-06T10:11:13Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Кугай Н.В. Навчання майбутніх учителів математики як складна система / Н.В. Кугай, Є.М. Борисов // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2015. - Вип. 41. - С. 371-376 | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14949 | |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано різні тлумачення понять «системний аналіз», «системний підхід». З’ясовано, що системний підхід –один із напрямів методології наукового пізнання, а системний аналіз – одна з основ методології. Запропоновано і описано вісім підходів до виокремлення систем у структурі підготовки майбутнього вчителя математики. Серед них розглядаються такі: за циклами підготовки, за навчальними предметами, за формою навчальної діяльності, за спрямуванням предметів, за нормативною та варіативною частинами, у системі дисциплін математичного циклу виокремлено чотири основні підсистеми: математичний аналіз, вища алгебра, вища геометрія та дисципліни методичного спрямування. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих, Вінницький державний педагогічний університет | ua |
dc.subject | методологічні знання та вміння | ua |
dc.subject | системний підхід | ua |
dc.subject | системний аналіз | ua |
dc.subject | методологія | ua |
dc.subject | структура підготовки майбутнього вчителя математики | ua |
dc.subject.classification | 378 | ua |
dc.title | Навчання майбутніх учителів математики як складна система | ua |
dc.type | Article | ua |