Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кугай, Наталія Василівна
dc.contributor.author Борисов, Євген Миколайович
dc.date.accessioned 2017-07-06T10:11:13Z
dc.date.available 2017-07-06T10:11:13Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Кугай Н.В. Навчання майбутніх учителів математики як складна система / Н.В. Кугай, Є.М. Борисов // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2015. - Вип. 41. - С. 371-376 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14949
dc.description.abstract У статті проаналізовано різні тлумачення понять «системний аналіз», «системний підхід». З’ясовано, що системний підхід –один із напрямів методології наукового пізнання, а системний аналіз – одна з основ методології. Запропоновано і описано вісім підходів до виокремлення систем у структурі підготовки майбутнього вчителя математики. Серед них розглядаються такі: за циклами підготовки, за навчальними предметами, за формою навчальної діяльності, за спрямуванням предметів, за нормативною та варіативною частинами, у системі дисциплін математичного циклу виокремлено чотири основні підсистеми: математичний аналіз, вища алгебра, вища геометрія та дисципліни методичного спрямування. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих, Вінницький державний педагогічний університет ua
dc.subject методологічні знання та вміння ua
dc.subject системний підхід ua
dc.subject системний аналіз ua
dc.subject методологія ua
dc.subject структура підготовки майбутнього вчителя математики ua
dc.subject.classification 378 ua
dc.title Навчання майбутніх учителів математики як складна система ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу