ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ван, Тяньці | |
dc.date.accessioned | 2017-06-27T10:34:19Z | |
dc.date.available | 2017-06-27T10:34:19Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Ван Тяньці. Методика підготовки майбутніх учителів музики до формування основ співацької культури учнів початкової школи : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Ван Тяньці ; наук. кер. Р. А. Савченко ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2017. – 24 с. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14830 | |
dc.description.abstract | У дисертації досліджено проблему підготовки майбутніх учителів музики до формування основ співацької культури учнів початкової школи: проаналізовано стан розробленості досліджуваної проблеми в музично- педагогічній науці і практиці; розкрито змістовну сутність формування основ співацької культури дітей молодшого шкільного віку; уточнено дефініцію поняття «підготовка студентів до формування основ співацької культури учнів початкової школи»; розроблено та теоретично обґрунтовано компонентну структуру, виявлено критерії, показники і рівні готовності майбутніх фахівців; запропоновано експериментальну модель підготовки студентів до формування основ співацької культури молодших школярів в єдності мотиваційного, професійно-особистісного, когнітивно-діяльнісного та фахово-креативного компонентів. Обґрунтовано і розроблено методичні засади підготовки студентів до формування основ співацької культури молодших школярів, що базуються на наукових підходах: гуманістичному, полікультурному, інформаційному, системному, особистісно-орієнтованому, компетентнісному. Розроблено та експериментально перевірено поетапну методику підготовки майбутніх учителів музики до формування основ співацької культури учнів початкової школи, що складається з чотирьох етапів: мотиваційно-спонукального, когнітивно-змістовного, аналітико- технологічного, творчо-рефлексивного. Така побудова навчально-виховного процесу обумовила поетапне використання навчальних методів від інформаційно-презентативних на першому етапі педагогічної роботи до методів алгоритмічно-пошукових – на другому, оцінно-евристичних – на третьому і творчо-самостійних – на четвертому. | ua |
dc.description.abstract | В диссертации исследована проблема подготовки будущих учителей музыки к формированию основ певческой культуры учащихся начальной школы: проанализировано состояние разработанности исследуемой проблемы в музыкально-педагогической науке и практике; раскрыта содержательная сущность формирования основ певческой культуры детей младшего школьного возраста; уточнена дефиниция понятия «подготовка студентов к формированию основ певческой культуры учащихся начальной школы»; разработана и теоретически обоснована компонентная структура, выявлены критерии, показатели и уровни готовности будущих специалистов; предложена экспериментальная модель подготовки студентов к формированию основ певческой культуры младших школьников в единстве мотивационного, профессионально-личностного, когнитивно-деятельностного и профессионально-креативного компонентов. Обоснованы и разработаны методические основы подготовки иностранных студентов к формированию основ певческой культуры младших школьников, базирующиеся на научных подходах: гуманистическом, поликультурном, информационном, системном, личностно-ориентированном, компетентностном. Разработана и экспериментально проверена поэтапная методика подготовки будущих учителей музыки к формированию основ певческой культуры учащихся начальной школы, состоящая из четырех этапов: мотивационно-побудительного, когнитивно-содержательного, аналитико- технологического, творчески-рефлексивного. Проведение педагогической работы предполагает использование методов: информационно-презентативных (мотивационно-побудительный этап), алгоритмически-поисковых (когнитивно- содержательный этап), оценочно-эвристических (аналитико-технологический этап), творчески-самостоятельных (творчески-рефлексивный этап). | ua |
dc.description.abstract | The thesis investigates the problem of training future music teachers to laying the foundations singers culture elementary school students: The state of elaboration of the problem in music and teaching science and practice; disclosed the content essence laying the foundations singers culture of elementary school children; clarified the definition of the concept of "preparing students for laying the foundations of the singers culture of primary schools"; developed and theoretically grounded piece structure identified criteria, indicators and the level of preparedness of future specialists; the authorized model prepare students for laying the foundations of culture singers primary school children in the unity of motivation, professional and personal, cognitive-activity and professional-creative components. Grounded and methodical bases for foreign students to laying the foundations of culture singers primary school children on the basis of humanistic, multicultural, information, system, person-centered, competency approaches. Developed and tested every stage of preparation of future teachers of music for singers laying the foundations of the culture of primary school consisting of four stages: motivational incentive, cognitive-substantive, analytical and technological, creative and reflective. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | майбутній учитель музики | ua |
dc.subject | основи співацької культури | ua |
dc.subject | учні початкової школи | ua |
dc.subject | методика підготовки | ua |
dc.subject | будущий учитель музыки | ua |
dc.subject | основы певческой культуры | ua |
dc.subject | ученики начальной школы | ua |
dc.subject | методика підготовки | ua |
dc.subject | methods of training future music teachers | ua |
dc.subject | singers foundations of culture | ua |
dc.subject | pupils of primary school | ua |
dc.subject.classification | 378.011.3 - 051:784]: 373.3(043.3) | ua |
dc.title | Методика підготовки майбутніх учителів музики до формування основ співацької культури учнів початкової школи | ua |
dc.type | Other | ua |