Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика формування творчої активності учнів початкової школи в процесі навчально-музичної діяльності

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чжуан, Гуань
dc.date.accessioned 2017-06-27T08:44:58Z
dc.date.available 2017-06-27T08:44:58Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Чжуан Гуань. Методика формування творчої активності учнів початкової школи в процесі навчально-музичної діяльності : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Чжуан Гуань ; наук. кер. Р. А. Савченко ; М-во освіти і науки України Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2017. – 25 с. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14815
dc.description.abstract Дисертацію присвячено проблемі формування творчої активності молодших школярів у процесі навчально-музичної діяльності. У результаті дослідження розглянуто стан проблеми, з'ясовано сутність зазначеного феномена в музичному навчанні учнів початкової школи, визначено методичні основи – наукові підходи, принципи і педагогічні умови його формування. Сформульовано критерії та рівні сформованості творчої активності, виявлено особливості її прояву в різних видах діяльності на уроках музичного мистецтва. Розкрито можливості форм ( фронтальної, групової, індивідуальної та їх різновидів) навчально-музичної діяльності як засобу та визначальної умови формування творчої активності молодших школярів. Теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено поетапну формувальну методику засобами оптимального поєднання форм навчальної діяльності на уроці музики, що базується на включенні молодших школярів у продуктивний творчий процес на основі системи розвиваючих творчих завдань і передбачає послідовно змінювальні етапи: заохочувально-підготовчий, діяльнісно-практичний та продуктивно-перетворюючий. ua
dc.description.abstract Диссертация посвящена проблеме формирования творческой активности младших школьников в процессе учебно-музыкальной деятельности. В результате исследования рассмотрено состояние проблемы, выяснено сущность указанного феномена в музыкальном обучении учащихся начальной школы, определены методические основы – научные подходы, принципы и педагогические условия его формирования. Сформулированы критерии и уровни сформированности творческой активности, выявлены особенности ее проявления в различных видах деятельности на уроках музыки. Раскрыты возможности форм (фронтальной, групповой, индивидуальной и их разновидностей) учебно-музыкальной деятельности как способа и определяющего условия формирования творческой активности младших школьников. Теоретически обосновано и экспериментально проверено поэтапную формирующую методику средствами оптимального сочетания форм учебно-музыкальной деятельности на уроке музыки, которая базируется на включении младших школьников в продуктивный творческий процесс на основе системы развивающих творческих заданий и предполагает последовательно сменяющиеся этапы: поощрительно-подготовительный, деятельно-практический и продуктивно-преобразующий. ua
dc.description.abstract The thesis is devoted to the formation of creative activity of younger pupils in the educational and musical activities. The study considered the state of the problem, Essence appointed phenomenon in the music teaching primary school students, defined methodological principles - scientific approaches, principles and pedagogical conditions for its formation. Criteria and levels of creative activity, peculiarities of its manifestation in differen activities in the classroom music. Reveals the possibility of forms (frontal, group, individual, and their varieties) in the musical and educational activities as a condition of formation of creative activity of younger students. Theoretically substantiated and experimentally phased molding method by means of optimal combinations of learning activities in the classroom music based on the inclusion of primary school children in productive creative process on the basis of developing creative tasks and provides consistently zminyuvalni stages incentive- preparatory, practical and action-produktyvno- converting. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject творча активність ua
dc.subject види музичної діяльності ua
dc.subject оптимальне поєднання форм навчально-музичної діяльності ua
dc.subject молодші школярі ua
dc.subject творческая активность ua
dc.subject виды музыкальной деятельности ua
dc.subject оптимальное сочетание форм учебно-музыкальной деятельности ua
dc.subject младшие школьники ua
dc.subject creative activity ua
dc.subject types of music ua
dc.subject optimal combinations of educational and musical activities ua
dc.subject younger pupils ua
dc.subject.classification 373.3. 016: 78 (043.3) ua
dc.title Методика формування творчої активності учнів початкової школи в процесі навчально-музичної діяльності ua
dc.type Other ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу