Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Декшна, Т. А.
dc.date.accessioned 2017-06-16T12:50:30Z
dc.date.available 2017-06-16T12:50:30Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Декшна Т. А. Рекламний текст versus художній текст / Т. А. Декшна // Система і структура східнослов’янських мов : зб. наук. праць / редкол. : В. І. Гончаров (відп. ред.) та ін. ; Мін-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова. – К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011. – Вип. 3. – С. 164-171 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14704
dc.description.abstract У статті мова йде про характеристики тексту як атрибуту комунікації. Проведено аналіз структурних та семантичних ознак художнього і рекламного тексту та виявлено особливості останнього. ua
dc.description.abstract Статья посвящена вопросу характеристики текста как атрибута коммуникации. Проведен анализ структурных и семантических характеристик художественного и рекламного текста и определены особенности последнего. ua
dc.description.abstract The article deals with the features of belles-lettres texts and of advertisement texts. The analysis of structural and semantic features of belles-lettres texts and of advertisement texts is made and the peculiarities of the latter are listed. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject художній текст ua
dc.subject рекламний текст ua
dc.subject засоби інтимізації ua
dc.subject художественный текст ua
dc.subject рекламный текст ua
dc.subject средства интимизации ua
dc.subject belles-letters text ua
dc.subject advertisement text ua
dc.subject means of appeal ua
dc.title Рекламний текст versus художній текст ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу