Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Соціально-педагогічні умови формування позитивно спрямованої поведінки молоді засобами соціальної реклами

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Стрелковська, Анна Леонідівна
dc.date.accessioned 2012-10-14T22:02:59Z
dc.date.available 2012-10-14T22:02:59Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Стрелковська, Анна Леонідівна. Соціально-педагогічні умови формування позитивно спрямованої поведінки молоді засобами соціальної реклами : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / А. Л. Стрелковська ; наук. кер. О. Г. Карпенко ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. — К., 2007. — 21 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1468
dc.description.abstract Дисертацію присвячено проблемі формування позитивно спрямованої поведінки молоді засобами соціальної реклами. У дослідженні під позитивно спрямованою розуміється поведінка особистості, що відповідає суспільним нормам і соціальним очікуванням, ґрунтується на системі загальнолюдських цінностей та є ознакою соціалізованості особистості. Соціальна реклама визначається в дослідженні як засіб впливу, ефективність якого підвищується в поєднанні з іншими засобами, та в умовах включеності соціальної реклами в рекламно-інформаційну кампанію. Здійснено теоретичний аналіз проблеми формування позитивно спрямованої поведінки молоді, визначено сутність та особливості даного поняття як педагогічної категорії, розкрито поняття „соціальна реклама” як соціально-педагогічний фактор впливу на особистість, визначено психологічні механізми його дії та критерії ефективності соціальної реклами для молоді. Визначено, обґрунтовано й експериментально апробовано комплекс соціально-педагогічних умов, які забезпечують підвищення ефективності впливу соціальної реклами як частини рекламно-інформаційної кампанії щодо формування позитивно спрямованої поведінки молоді. Розроблено методичні рекомендації щодо проведення соціальної рекламно-інформаційної кампанії в закладах освіти, навчально-методичну програму курсу „Рекламно-інформаційні технології в соціальній роботі”. ru_RU
dc.description.abstract The dissertation is devoted to a problem formation of positively directed behaviour of youth by means of social advertising. In investigation the positively directed behaviour is determined by social and psychological, objective and subjective factors and is based on the system of common to all mankind wealth and it’s a sign ob being a socialised person. Social advertising is defined in investigation as means of influence which efficiency rises in association with other means, and under condition of inclusion of social advertising in an advertising campaign-information. The theoretical analysis of a problem of formation of positively directed behaviour of youth is carried out, the essence and features of the given concept as pedagogical category is certain, concepts " social advertising " as a social factor-pedagogical of influence on the person are opened, mechanisms of its action and criteria of psychological efficiency of social advertising are certain. Socially-pedagogical conditions of increase of efficiency of influence of social advertising as parts of an advertising campaign-information, concerning formation of positively directed behaviour of youth are certain. Methodical recommendations of technologies and carrying out of a social advertising campaign-information in educational institutions are developed, the methodical program of a rate "Advertising-information technologies in social work" is developed. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject позитивно спрямована поведінка ru_RU
dc.subject соціальна реклама ru_RU
dc.subject соціальна рекламно-інформаційна кампанія ru_RU
dc.subject інформаційне середовище ru_RU
dc.subject positively directed behaviour ru_RU
dc.subject social advertising ru_RU
dc.subject social advertising campaign-information ru_RU
dc.subject the information environment ru_RU
dc.subject.classification 37.013.42.034:659.1(043) ru_RU
dc.title Соціально-педагогічні умови формування позитивно спрямованої поведінки молоді засобами соціальної реклами ru_RU
dc.title.alternative Socially-pedagogical condition of formation of positively directed behaviour of youth by means of social advertising
dc.type Other ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу