Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Ціннісно-смислова детермінація управління навчальним закладом

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Семененко, Людмила Миколаївна
dc.date.accessioned 2012-10-14T21:46:22Z
dc.date.available 2012-10-14T21:46:22Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Семененко, Людмила Миколаївна. Ціннісно-смислова детермінація управління навчальним закладом : автореф. дис. ... канд. філософ. наук : 09.00.10 / Л. М. Семененко ; наук. кер. В. П. Бех ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. — К., 2007. — 19 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1466
dc.description.abstract Дисертація присвячена системному аналізу ціннісно-смислової детермінації управління навчальним закладом. У роботі обґрунтовується необхідність вивчення специфіки цього виду регуляції, послідовно розглядаються генетичні, морфологічні і функціональні аспекти ціннісної і смислової детермінації, аналізується їх органічна взаємодія, що веде до набуття соціальним організмом навчальної форми якісно нових атрибутивних властивостей: самоорганізації і саморегуляції. З’ясовується, що вони “сходяться” у процесі прийняття управлінських рішень. У залежності від кута зору дослідника ціннісна і смислова компоненти, набувають рис детермінанти або регуляції, обумовлюють види причинності або зворотного зв’язку. Кінцевими продуктами є, відповідно, гомеостаз, гомеорез та аутопоезис навчальної форми. Назовні протистояння цих детермінант виходить як суперечність між педагогічними традиціями і новаторством. З цих позицій аналізується вітчизняна педагогічна практика і вносяться пропозиції щодо оптимізації управління закладами освіти. ru_RU
dc.description.abstract The dissertation is devoted to system analysis of sense and value determination of educational establishment management. Grounds are given to necessity of studying of specific of such kind of regulation because of sharp changes in sense and value basis of our life and strong desire of Ukraine to enter educational space of United Europe. Genetic, morphological and functional aspects of sense and value determination are consistently viewed; their organic interaction that leads to new features of forms of studying (self-organization and self-regulation) is analyzed. They interact in the process of decision-making. Depending on point of view of researcher these value and sense components achieve features of determinants or regulatives, they are kinds of case and effect. From outside the opposition of this determinants looks like opposition between pedagogical traditions and innovations. Ukrainian pedagogical practice is analyzed from these positions. Proposals as for optimisation of educational management are made in the dissertation. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject ціннісна детермінація ru_RU
dc.subject смислова детермінація ru_RU
dc.subject ціннісно-смислова регуляція ru_RU
dc.subject саморегуляція закладу освіти ru_RU
dc.subject механізм ціннісно-смислової детермінації ru_RU
dc.subject соціальний організм ru_RU
dc.subject value determination ru_RU
dc.subject sense determination ru_RU
dc.subject sense and value regulation ru_RU
dc.subject self-regulation of educational establishment ru_RU
dc.subject mechanism of sense and value determination ru_RU
dc.subject social organism ru_RU
dc.subject.classification 378.11 ru_RU
dc.title Ціннісно-смислова детермінація управління навчальним закладом ru_RU
dc.type Other ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics