Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика вокальної підготовки майбутніх учителів музики на консолідаційних засадах

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тан, Цземін
dc.date.accessioned 2017-06-13T08:18:09Z
dc.date.available 2017-06-13T08:18:09Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Тан Цземін. Методика вокальної підготовки майбутніх учителів музики на консолідаційних засадах : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Тан Цземін ; наук. кер. А. В. Козир ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2016. - 21 с. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14572
dc.description.abstract У дисертації актуалізовано проблему вокальної підготовки майбутніх учителів музики на консолідаційних засадах. Розкрито зміст і специфіку, розроблено компонентну структуру означеного феномена. Визначено критерії, показники і рівні сформованості вокальної підготовленості майбутніх учителів музики на консолідаційній основі, розроблено методи, прийоми, етапи навчальної діяльності. Розкрито сутність консолідаційного підходу, що полягає у методичній спрямованості на продуктивну практичну діяльність й забезпечує взаємодію пізнавально-пошукового, оціннісно-інтерпретаційного, творчо- продуктивного напрямів вокального навчання при збереженні змісту кожного з них. Представлено методичну модель вокальної підготовки майбутніх учителів музики на консолідаційній основі, що включає наступні блоки навчальної діяльності, а саме: адаптивно-пізнавальний, продуктивно- когнітивний, виконавсько-результативний і творчо-регулятивний. Розроблено та експериментально перевірено поетапну методику вокального навчання майбутніх учителів музики на консолідаційних засадах. Статистична перевірка отриманих експериментальних даних засвідчила позитивну динаміку формування вокальної підготовленості майбутніх учителів музики на консолідаційній основі. ua
dc.description.abstract В диссертации актуализировано проблему вокальной подготовки будущих учителей музыки на консолидационной основе. Раскрыто содержание и специфику, разработано компонентную структуру указанного феномена. Определены критерии, показатели и уровни сформированности вокальной подготовленности будущих учителей музыки на консолидационной основе, разработаны методы, приемы, этапы учебной деятельности. Раскрыта сущность консолидационного подхода, которая заключается в методической направленности на продуктивную практическую деятельность обеспечивающей взаимодействие познавательно-поискового, оценночно-интерпретационного, творчески-продуктивного направлений вокального обучения при сохранении содержания каждого из них. Представлено методическую модель вокальной подготовки будущих учителей музыки на консолидационных основе, что включает следующие блоки учебной деятельности, а именно: адаптивно-познавательный, продуктивно-когнитивный, исполнительно-результативный и творчески- регулятивный. Разработана и экспериментально проверена поэтапная методика вокального обучения будущих учителей музыки на консолидационной основе. Статистическая проверка полученных экспериментальных данных показала положительную динамику формирования вокальной подготовленности будущих учителей музыки на консолидационных [консолидационной] основе. ua
dc.description.abstract The thesis is actualized the problem of vocal training future music teachers in consolidation basis. The content and specifics developed component structure appointed phenomenon. The criteria, indicators and levels of vocal training of future music teachers in consolidation basis, the methods, techniques, stages of learning activities. The essence of consolidation approach is methodical focus on productive practice also provides informative interaction and search, otsinnisno-interpretative, creative and productive areas of vocal training while maintaining the contents of each. Presented methodical model of vocal training future music teachers on the basis of consolidation includes the following units of learning activities, such as: adaptive and cognitive, cognitive-productive, performance-effective and creative- regulatory. Developed and tested every stage of vocal training future music teachers in consolidation basis. The statistical test of the experimental data showed positive dynamics of the formation of vocal training of future music teachers in consolidation basis. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject вокальна підготовка ua
dc.subject майбутній вчитель музики ua
dc.subject консолідаційні засади ua
dc.subject поетапна методика ua
dc.subject блоки навчальної діяльності ua
dc.subject вокальная подготовка ua
dc.subject будущий учитель музыки ua
dc.subject консолидационная основа ua
dc.subject поэтапная методика ua
dc.subject блоки учебной деятельности ua
dc.subject vocal training ua
dc.subject future music teacher ua
dc.subject consolidation principles ua
dc.subject gradual method ua
dc.subject locks of training activities ua
dc.subject.classification 371.134.016:78 (043.3) ua
dc.title Методика вокальної підготовки майбутніх учителів музики на консолідаційних засадах ua
dc.type Other ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу