ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Михаськова, Марина Анатоліївна![]() |
|
dc.date.accessioned | 2012-10-14T18:22:12Z | |
dc.date.available | 2012-10-14T18:22:12Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.citation | Михаськова, Марина Анатоліївна. Формування фахової компетентності майбутнього вчителя музики : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / М. А. Михаськова ; наук. кер. О. Я. Ростовський ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. — К., 2007. — 19 с. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1454 | |
dc.description.abstract | Робота присвячена теоретико-експериментальному дослідженню проблеми формування фахової компетентності майбутнього вчителя музики. Конкретизовано поняття “фахова компетентність майбутнього вчителя музики”, розкрито теоретичні аспекти її формування. Розроблено структуру фахової компетентності вчителя музики, проаналізовано проблеми формування фахової компетентності майбутніх вчителів музики, визначено критерії діагностики сформованості означеної здатності, створено та експериментально перевірено методику її поетапного впровадження. Доведено, що ефективність формування фахової компетентності майбутніх учителів музики залежить від впровадження експериментальної методики, що передбачає використання інтегративних змістових ліній в практику викладання у вищий школі, коли зміст фахової підготовки, реалізуючись в конкретних навчальних предметах і зберігаючи специфіку викладання, об’єднується спільними точками перетину. | ru_RU |
dc.description.abstract | The research deals with the theoretic-experimental investigation of the problem of formation of professional competence of the future teacher of music. The notion “professional competence of the future teacher of music” is concretized, the theoretical aspects of its formation are revealed. Structure of professional competence of the teacher of music is worked out, problems of formation of professional competence of the future teachers of music are analyzed, criteria of diagnostics of the development of this ability are determined, methodics of its phased introduction is created and checked experimentally. The dependence of effectiveness of formation of professional competence of the future teachers of music on the implementing of experimental methodics, which in its turn provides usage of integrative contextual lines in the practice of teaching in the high school, is proved. In this case the content of professional preparation, being realized on the concrete educational subjects and preserving the specifics of teaching, is united with the help of joint points of intersection. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | фахова компетентність майбутнього вчителя музики | ru_RU |
dc.subject | музично-освітня діяльність | ru_RU |
dc.subject | знання | ru_RU |
dc.subject | уміння | ru_RU |
dc.subject | ціннісні орієнтації | ru_RU |
dc.subject | методика формування фахової компетентності | ru_RU |
dc.subject | professional competence of the future teacher of music | ru_RU |
dc.subject | music-educational activity | ru_RU |
dc.subject | knowledge | ru_RU |
dc.subject | abilities | ru_RU |
dc.subject | orientations on the values | ru_RU |
dc.subject | methodics of formation of professional competence | ru_RU |
dc.subject.classification | 371. 134 : 78(043) | ru_RU |
dc.title | Формування фахової компетентності майбутнього вчителя музики | ru_RU |
dc.type | Other | ru_RU |