Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Формування фізичних понять в учнів основної школи засобами інформаційних технологій навчання

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Мисліцька, Наталія Анатоліївна
dc.date.accessioned 2012-10-14T18:15:16Z
dc.date.available 2012-10-14T18:15:16Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Мисліцька, Наталія Анатоліївна. Формування фізичних понять в учнів основної школи засобами інформаційних технологій навчання : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Н.А. Мисліцька ; наук. кер. В. Ф. Заболотний ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 20 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1453
dc.description.abstract В роботі представлений розроблений автором навчально-методичний комплекс, використання якого пропонується для формування понять курсу фізики в учнів основної школи. Комп’ютерні моделі, розроблені із врахуванням психолого-педагогічних та ергономічних вимог, розраховані на залучення до сприймання інформації трьох типів аналізаторів - слухових, зорових і кінестетичних, сприяють повноті засвоєння навчального матеріалу. Комплекс спрямований на формування системи понять, що відображені в змістових лініях шкільних дисциплін освітньої галузі “Природознавство”, зокрема, таких як фізичні явища, фізичні величини, предметні поняття. Методичні прийоми формування фізичних понять розкрито для тем “Фізичні величини та їх вимірювання” (7 кл.), “Атмосферний тиск”, “Вимірювання атмосферного тиску”, “Зміна атмосферного тиску з висотою” (7 кл.), тем розділу “Рух і взаємодія тіл” (7 кл.), “Основи кінематики” (9 кл.), “Основи динаміки” (9 кл.). Описано методику використання навчально-методичного комплексу в системі уроків фізики згідно з діючими навчальними програмами, який включає демонстраційні комп’ютерні моделі, робочий зошит-конспект, завдання для формування знань, умінь і навичок, завдання для корекції знань та контролю досягнень учнів, матеріали для додаткового читання, методичні рекомендації. Експериментально перевірено ефективність використання демонстраційних моделей при вивченні предметних понять, фізичних величин, явищ тощо засобами інформаційних технологій. ru_RU
dc.description.abstract This candidate thesis is dedicated to the methods of pupils by the means informational techniques while teaching them at the educational establishments of the I-III grades of accreditation. This paper suggests a teaching and methodological complex worked out by the auther. This complex is propozed for being used while forming notions of Physics course for the pupils of the basic school. Proposed computer models are worked out with due regard for the psycological, pedagogical demands; they are rated at involving into perception of information by three types of analysers – acoustic, optic and kinestetic, that contribute to the completeness of the adoption learning of the teaching material. The complex is directed to the forming of the System of notions, which are reflected in the content lines of school subjects of "Natural History” educational branch, such as: physical phenomena, in such topics as: “Physical Quantities and Their Measurement” (the 7th form), “Atmospheric Pressure Measurement”, “Changing of Atmospheric Pressure Together with Changing of Altitude”(the 7th form); the topics of the chapted: “Motion and Interaction of Solids”(the 7th form), “Bases of Cybernetics”(the 9th form), “Bases of Dynamics”(the 9th form). The usage of the teaching and methodological complex (demonstrative computer models + workbook-summary) is proposed within the system of Physical lessons accordingly to the current teaching programmes. Expediency and necessity of the usage of demonstrative models while teaching and studying subject notions, physical quantities, phenomena, etc. by the means of informational techniques were tested experimentally. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject фізичні поняття ru_RU
dc.subject фізичні величини ru_RU
dc.subject фізичні явища ru_RU
dc.subject предметні поняття ru_RU
dc.subject моделювання ru_RU
dc.subject комп’ютерне моделювання ru_RU
dc.subject навчально-методичний комплекс ru_RU
dc.subject демонстраційні комп’ютерні моделі ru_RU
dc.subject physical notions ru_RU
dc.subject physical quantities ru_RU
dc.subject physical phenomena ru_RU
dc.subject subject notions ru_RU
dc.subject modelling ru_RU
dc.subject computer modelling ru_RU
dc.subject teaching and methodological complex ru_RU
dc.subject demonstrative computer models ru_RU
dc.subject.classification 371.321:004:942 ru_RU
dc.title Формування фізичних понять в учнів основної школи засобами інформаційних технологій навчання ru_RU
dc.type Other ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics