Короткий опис(реферат):
У статті висвітлено напрями модернізації підготовки студентів спеціальності
«Початкова освіта» освітньо-кваліфікаційних рівнів «Бакалавр» та «Спеціаліст» до викладання
природознавства та охарактеризовано відповідні фахові компетенції. Здійснено порівняльний
аналіз змісту програм з природознавства різних років з метою виявлення закономірностей її
структурування; розкрито дидактичні можливості змісту предмету у формуванні в учнів
предметних компетенцій; встановлено зв’язок між змістом освітньої галузі
«Природознавство» та дисциплінами, які забезпечують підготовку студентів до її реалізації;
охарактеризовано змістово-технологічне забезпечення відповідних дисциплін; доведено зв’язок
мети і завдань польової практики з вимогами, що висуваються до студентів спеціальності
«Початкова освіта» та описано особливості її проведення в умовах великого міста. Особливу
увагу приділено підготовці студентів 5-го курсу до впровадження сучасних навчальних
технологій на уроках природознавства в початковій школі.