Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Формування вокально-педагогічної майстерності майбутнього вчителя музики на основі традицій Китаю та України

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Лю, Веньцзун
dc.date.accessioned 2017-06-06T08:57:50Z
dc.date.available 2017-06-06T08:57:50Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Лю Веньцзун. Формування вокально-педагогічної майстерності майбутнього вчителя музики на основі традицій Китаю та України : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Лю Веньцзун ; наук. кер. Д. А. Болгарський ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2016. - 20 с. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14432
dc.description.abstract Дисертаційне дослідження присвячене актуальній проблемі формування вокально-педагогічної майстерності майбутнього вчителя музики в умовах вокального навчання студентів педагогічних університетів. Визначено сутність поняття «вокально-педагогічна майстерність майбутнього вчителя музики», що розглядається як системна, інтегрована якість, що передбачає здатність особистості усвідомленого оперування комплексом ключових фахових компетенцій: знанням історії становлення і розвитку вокального мистецтва України та Китаю; володінням методами вокального співу, який містить вокальні навички (співоча постава, дихання, звукоутворення й звуковедення, дикція і чистота інтонування); уміння за допомогою ритмопластичного жесту передавати художній образ твору; володіння акторською майстерністю і сценічним рухом на основі свідомого оперування вокально-теоретичними знаннями та методичними прийомами в галузі вокально-педагогічної діяльності. Представлено структуру вокально-педагогічної майстерності у єдності трьох компонентів: мотиваційно-ціннісного, когнітивного, творчо- діяльнісного. Запропонована методика формування вокально-педагогічної майстерності майбутніх учителів музики на основі традицій України та Китаю, що включає обґрунтований комплекс принципів, педагогічних умов, форм і методів вокального навчання студентів педагогічних університетів. Проведення педагогічної роботи згідно організаційно-адаптаційного, діяльнісно- практичного і творчого етапів підпорядковано формуванню компонентів вокально-педагогічної майстерності студентів на основі традицій вокальних шкіл Китаю та України. Ефективність та перспективність використання авторської методики експериментально доведено в умовах формувального експерименту. ua
dc.description.abstract Диссертационное исследование посвящено актуальной проблеме формирования вокально-педагогического мастерства будущего учителя музыки в условиях вокального обучения студентов педагогических университетов. Определена сущность понятия «вокально-педагогическое мастерство будущего учителя музыки», что рассматривается как системное, интегрированное качество, которое предполагает способность личности осознанно оперировать комплексом ключевых профессиональных компетенций: знания истории становления и развития вокального искусства Украины и Китая; владение методами вокального пения, которые включают вокальные навыки (певческая осанка, дыхание, звукообразование и звуковедение, дикция и чистота интонирования), умение с помощью ритмопластичного жеста передавать художественный образ произведения; владение актерским мастерством и сценическим движением на основе вокально-теоретических знаний и методических приемов в области вокально-педагогической деятельности. Представлена структура вокально-педагогического мастерства в единстве трех компонентов: мотивационно-ценностного, когнитивного, творчески деятельностного. Предложенная методика формирования вокально-педагогического мастерства будущих учителей музыки на основе традиций Украины и Китая, включая обоснованный комплекс принципов, педагогических условий, форм и методов вокального обучения студентов педагогических университетов. Проведение педагогической работы по организационно-адаптационного, деятельно-практического и творческого этапов подчинено формированию компонентов вокально-педагогического мастерства студентов на основе традиций вокальных школ Китая и Украины. Эффективность и перспективность использования авторской методики экспериментально доказано в условиях формирующего эксперимента. ua
dc.description.abstract The thesis is devoted to the actual problem of forming vocal-pedagogical skills of future music teachers in terms of vocal training of students of pedagogical universities. The essence of the concept of "vocal- pedagogical skills of future music teacher," which is seen as a systemic, integrated quality that provides the ability to set individual conscious manipulation of key professional competencies: knowledge of the history and development of vocal art Ukraine and China; possession of methods of vocal singing, which contains the vocal skills (singing posture, breathing, purity of diction and intonation); possession of acting and stage movement through deliberate manipulation of vocal and theoretical knowledge and teaching techniques in vocal and educational activities. The framework vocal-pedagogical skills in the unity of three components: motivational-value, cognitive, creative-activity. The technique proved effective. This is confirmed by the results of forming experiment. Methods of forming vocal- pedagogical skills of future teachers of music based on the traditions of China and Ukraine is effective for student learning. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject вокально-педагогічна майстерність ua
dc.subject майбутній учитель музики ua
dc.subject вокальна підготовка ua
dc.subject традиції вокального навчання ua
dc.subject поетапна методика ua
dc.subject вокально-педагогическое мастерство ua
dc.subject будущий учитель музыки ua
dc.subject вокальная подготовка ua
dc.subject традиции вокального обучения ua
dc.subject поэтапная методика ua
dc.subject vocal-pedagogical skills ua
dc.subject the future teacher of music ua
dc.subject vocal training ua
dc.subject vocal training tradition ua
dc.subject gradual method ua
dc.subject.classification 378.011.3-051:784(477+510) ua
dc.title Формування вокально-педагогічної майстерності майбутнього вчителя музики на основі традицій Китаю та України ua
dc.type Other ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics