ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Лю, Веньцзун![]() |
|
dc.date.accessioned | 2017-06-06T08:57:50Z | |
dc.date.available | 2017-06-06T08:57:50Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Лю Веньцзун. Формування вокально-педагогічної майстерності майбутнього вчителя музики на основі традицій Китаю та України : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Лю Веньцзун ; наук. кер. Д. А. Болгарський ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2016. - 20 с. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14432 | |
dc.description.abstract | Дисертаційне дослідження присвячене актуальній проблемі формування вокально-педагогічної майстерності майбутнього вчителя музики в умовах вокального навчання студентів педагогічних університетів. Визначено сутність поняття «вокально-педагогічна майстерність майбутнього вчителя музики», що розглядається як системна, інтегрована якість, що передбачає здатність особистості усвідомленого оперування комплексом ключових фахових компетенцій: знанням історії становлення і розвитку вокального мистецтва України та Китаю; володінням методами вокального співу, який містить вокальні навички (співоча постава, дихання, звукоутворення й звуковедення, дикція і чистота інтонування); уміння за допомогою ритмопластичного жесту передавати художній образ твору; володіння акторською майстерністю і сценічним рухом на основі свідомого оперування вокально-теоретичними знаннями та методичними прийомами в галузі вокально-педагогічної діяльності. Представлено структуру вокально-педагогічної майстерності у єдності трьох компонентів: мотиваційно-ціннісного, когнітивного, творчо- діяльнісного. Запропонована методика формування вокально-педагогічної майстерності майбутніх учителів музики на основі традицій України та Китаю, що включає обґрунтований комплекс принципів, педагогічних умов, форм і методів вокального навчання студентів педагогічних університетів. Проведення педагогічної роботи згідно організаційно-адаптаційного, діяльнісно- практичного і творчого етапів підпорядковано формуванню компонентів вокально-педагогічної майстерності студентів на основі традицій вокальних шкіл Китаю та України. Ефективність та перспективність використання авторської методики експериментально доведено в умовах формувального експерименту. | ua |
dc.description.abstract | Диссертационное исследование посвящено актуальной проблеме формирования вокально-педагогического мастерства будущего учителя музыки в условиях вокального обучения студентов педагогических университетов. Определена сущность понятия «вокально-педагогическое мастерство будущего учителя музыки», что рассматривается как системное, интегрированное качество, которое предполагает способность личности осознанно оперировать комплексом ключевых профессиональных компетенций: знания истории становления и развития вокального искусства Украины и Китая; владение методами вокального пения, которые включают вокальные навыки (певческая осанка, дыхание, звукообразование и звуковедение, дикция и чистота интонирования), умение с помощью ритмопластичного жеста передавать художественный образ произведения; владение актерским мастерством и сценическим движением на основе вокально-теоретических знаний и методических приемов в области вокально-педагогической деятельности. Представлена структура вокально-педагогического мастерства в единстве трех компонентов: мотивационно-ценностного, когнитивного, творчески деятельностного. Предложенная методика формирования вокально-педагогического мастерства будущих учителей музыки на основе традиций Украины и Китая, включая обоснованный комплекс принципов, педагогических условий, форм и методов вокального обучения студентов педагогических университетов. Проведение педагогической работы по организационно-адаптационного, деятельно-практического и творческого этапов подчинено формированию компонентов вокально-педагогического мастерства студентов на основе традиций вокальных школ Китая и Украины. Эффективность и перспективность использования авторской методики экспериментально доказано в условиях формирующего эксперимента. | ua |
dc.description.abstract | The thesis is devoted to the actual problem of forming vocal-pedagogical skills of future music teachers in terms of vocal training of students of pedagogical universities. The essence of the concept of "vocal- pedagogical skills of future music teacher," which is seen as a systemic, integrated quality that provides the ability to set individual conscious manipulation of key professional competencies: knowledge of the history and development of vocal art Ukraine and China; possession of methods of vocal singing, which contains the vocal skills (singing posture, breathing, purity of diction and intonation); possession of acting and stage movement through deliberate manipulation of vocal and theoretical knowledge and teaching techniques in vocal and educational activities. The framework vocal-pedagogical skills in the unity of three components: motivational-value, cognitive, creative-activity. The technique proved effective. This is confirmed by the results of forming experiment. Methods of forming vocal- pedagogical skills of future teachers of music based on the traditions of China and Ukraine is effective for student learning. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | вокально-педагогічна майстерність | ua |
dc.subject | майбутній учитель музики | ua |
dc.subject | вокальна підготовка | ua |
dc.subject | традиції вокального навчання | ua |
dc.subject | поетапна методика | ua |
dc.subject | вокально-педагогическое мастерство | ua |
dc.subject | будущий учитель музыки | ua |
dc.subject | вокальная подготовка | ua |
dc.subject | традиции вокального обучения | ua |
dc.subject | поэтапная методика | ua |
dc.subject | vocal-pedagogical skills | ua |
dc.subject | the future teacher of music | ua |
dc.subject | vocal training | ua |
dc.subject | vocal training tradition | ua |
dc.subject | gradual method | ua |
dc.subject.classification | 378.011.3-051:784(477+510) | ua |
dc.title | Формування вокально-педагогічної майстерності майбутнього вчителя музики на основі традицій Китаю та України | ua |
dc.type | Other | ua |