Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Формування знань старшокласників про молекулярні основи життя в процесі навчання біології

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Коршевнюк, Тетяна Валеріївна
dc.date.accessioned 2012-10-14T16:36:42Z
dc.date.available 2012-10-14T16:36:42Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Коршевнюк, Тетяна Валеріївна. Формування знань старшокласників про молекулярні основи життя в процесі навчання біології : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Т. В. Коршевнюк ; наук. кер. Н. Ю. Матяш ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2007. - 20 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1442
dc.description.abstract У дисертації теоретично обґрунтовано формування знань старшокласників про молекулярні основи життя як категорії біологічної науки та складової шкільного навчального предмета „Біологія”. Розкрито виявлені в методиці навчання біології підходи до формування біологічних знань, у констатувальному експерименті з’ясовано стан навчально-методичного забезпечення та шкільної практики формування знань старшокласників про молекулярні основи життя. Розроблено концептуальний підхід до формування знань старшокласників про молекулярні основи життя, який полягає у комплексному використанні засобів візуалізації, науково-пізнавальної інформації, навчального спілкування та факультативного навчання і забезпечує у навчанні біології дію генеральних чинників засвоєння знань. Розкрито зміст і методику вивчення факультативу „Молекулярні основи життя” для учнів старшої школи. Описано організацію і хід формувального експерименту з перевірки ефективності розробленого концептуального підходу, представлено одержані результати, їх кількісний та якісний аналіз. ru_RU
dc.description.abstract The forming of knowledge of senior pupils about molecular bases of life as categories of biological science and constituent of school subject „Biology” is grounded in theory in given dissertation Discovered approaches in teaching methods of biological knowledge forming are shown, in a established experiment the state of the educational and methodical providing and school practice of senior pupils’ knowledge about molecular bases of life forming is found out. The conceptual approach to senior pupils’ knowledge about molecular bases of life forming, which consists of the complex use of visualization facilities, scientific and cognitive information, educational intercourse and optional studies and provides an operation of general factors of mastering of knowledge in biology studies is developed. The matter and method of study of „Molecular bases of life” optional course for the students of senior school is exposed. Organization and motion of forming experiment on verification of efficiency of the developed conceptual approach are described, obtained results, their quantitative and qualitative analyses are presented. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject формування знань ru_RU
dc.subject рівні засвоєння знань ru_RU
dc.subject молекулярні основи життя ru_RU
dc.subject факультативне навчання ru_RU
dc.subject навчальне спілкування ru_RU
dc.subject візуалізація знань ru_RU
dc.subject науково-пізнавальна інформація ru_RU
dc.subject knowledge forming ru_RU
dc.subject knowledge mastering level ru_RU
dc.subject molecular bases of life ru_RU
dc.subject optional studies ru_RU
dc.subject educational intercourse ru_RU
dc.subject knowledge visualization ru_RU
dc.subject scientific and cognitive information ru_RU
dc.subject.classification 373.5.016:57 ru_RU
dc.title Формування знань старшокласників про молекулярні основи життя в процесі навчання біології ru_RU
dc.type Other ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics