Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування творчого мислення майбутнього вчителя музики в процесі інструментально-виконавської підготовки

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лаврентьєва, Надія Володимирівна
dc.date.accessioned 2017-06-06T08:52:47Z
dc.date.available 2017-06-06T08:52:47Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Лаврентьєва Н. В. Формування творчого мислення майбутнього вчителя музики в процесі інструментально-виконавської підготовки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Н. В. Лаврентьєва ; наук. кер. В. М. Лабунець ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2016. - 22 с. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14429
dc.description.abstract У дисертації досліджено проблему формування творчого мислення майбутнього вчителя музики у процесі інструментально-виконавської підготовки, визначено сутність поняття «творче мислення майбутнього вчителя музики», що трактуються в контексті стандартів компетентнісної освіти; виявлено й обґрунтовано структуру творчого мислення майбутнього вчителя музики в процесі інструментально-виконавської підготовки, представлену через ціннісну, когнітивну, діяльнісну, креативну складові. Визначено теоретичні засади та технологічні особливості формування творчого мислення майбутнього вчителя музики та на їх основі розроблена та експериментально перевірена структурно- функціональна модель творчого мислення студентів з дотриманням принципів компетентнісно-діяльнісного підходу, забезпечення пріоритетності інтерактивних, творчих, розвивальних технологій, методів та прийомів організації навчальної діяльності студентів. Розроблено змістово-методичний супровід формування творчого мислення в процесі вивчення навчальних дисциплін інструментально-виконавського циклу, орієнтованих на сприяння розвитку індивідуальних, особистісно-орієнтованих методик та творчих стилів інструментально-виконавської підготовки студента. Розроблені науково- методичні підходи до організації навчальної діяльності студентів можуть бути адаптовані до інших мистецьких спеціалізацій. ua
dc.description.abstract В диссертации исследована проблема формирования творческого мышления будущего учителя музыки в процессе инструментально-исполнительской подготовки, определена сущность понятия «творческое мышление будущего учителя музыки», которое изложено в контексте стандартов компетентностного образования; выявлена и обоснована структура творческого мышления будущего учителя музыки в процессе инструментально-исполнительской подготовки, представленная через ценностную, когнитивную, деятельную, креативную составляющие. Определены теоретические основы и технологические особенности формирования творческого мышления будущего учителя музыки и на их основе разработана и экспериментально проверена структурно- функциональная модель творческого мышления студентов с соблюдением принципов компетентно-деятельного подхода, обеспечение приоритетности интерактивных, творческих, развивающих технологий, методов и приемов организации учебной деятельности студентов. Разработано содержательно- методическое сопровождение формирования творческого мышления в процессе изучения учебных дисциплин инструментально-исполнительского цикла, ориентированных на развитие индивидуальных, личностно-ориентированных методик и творческих стилей инструментально-исполнительской подготовки студентов. Разработанные научно-методические подходы к организации учебной деятельности студентов могут быть адаптированы к другим художественным специализациям. ua
dc.description.abstract The dissertation investigated a problem of forming the creative thinking teacher of music in the process of instrumental-performing preparation, it is determined the essence of the concepts "creative thinking" and "methodical competence", which are interpreted in the context of standards of competence-based education; reveals the structure of the creative thinking of the future music teacher in the process of the instrumental-performance training, presented through value-motivational, cognіtive- informative, operational-active, creative elements. It has defined the theoretical bases and technological features of formation the creative thinking of future teacher of music and it is formed, based on them and experimentally tested, the structural-functional model of gradual logic of forming the creative thinking of future music teacher adhere to principles of competence-activity approach, giving priority to interactive, creative, educational technologies and methods of organization of students’ educational activity. It has developed the content - methodical support (contents, programs, methods) of forming the creative thinking in the process of studying the specific disciplines of instrumental-performing cycle, focused on promoting the development of individual, person-directed methods and creative styles of the student’s instrumental-performing preparation. Developed scientific and methodical approaches to organization of educational activity of students can be adapted to other art specialties. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject творче мислення ua
dc.subject інструментально-виконавська підготовка ua
dc.subject методична компетентність ua
dc.subject компонентна структура ua
dc.subject професійний саморозвиток ua
dc.subject творчо-методична діяльність учителя музики ua
dc.subject творческое мышление ua
dc.subject инструментально-исполнительская подготовка ua
dc.subject методическая компетентность ua
dc.subject компонентная структура ua
dc.subject профессиональное саморазвитие ua
dc.subject творчески-методическая деятельность учителя музыки ua
dc.subject.classification 378.016:78(043.3) ua
dc.title Формування творчого мислення майбутнього вчителя музики в процесі інструментально-виконавської підготовки ua
dc.type Other ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу