Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теорія і практика технічної підготовки вчителів трудового навчання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Корець, Микола Савич
dc.date.accessioned 2012-10-14T16:31:09Z
dc.date.available 2012-10-14T16:31:09Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Корець, Микола Савич. Теорія і практика технічної підготовки вчителів трудового навчання : автореф. дис. ... докт. пед. наук: 13.00.04 / М.С. Корець ; наук. кер. О. Г. Мороз ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 38 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1441
dc.description.abstract У дисертації викладена концепція підготовки вчителів трудового навчання, а також розроблено цілісну модель технічної підготовки вчителів цього фаху на різних освітньо-кваліфікаційних рівнях. Визначено структуру та зміст основних інтегрованих курсів технічного напрямку, які розкривають особливості технічної підготовки вчителів трудового навчання в умовах неперервної освіти. Розкрито шляхи та дидактичні умови розвитку творчого потенціалу майбутніх вчителів для освітньої галузі „Технології”, з урахуванням чого побудована структурно-функціональна модель такої системи. Дослідно-експериментальна перевірка процесу перебудови технічної підготовки вчителів трудового навчання засвідчила, що її ефективність дала можливість створити весь комплекс її змісту, а саме: навчального плану, навчальних програм до інтегрованих курсів і відповідно до цього навчальних і методичних посібників та лабораторних практикумів. ru_RU
dc.description.abstract The work which presents the conception of labour teachers training is being defended. The system of technical training and preparation of teachers of this speciality on different educational levels has been carried out. The structure and the content of the main integrated courses of technical bias, which reveal the peculiarities of technical labour teachers training in the condition of the persistent education have been studied. The ways and didactic conditions of development of creative potential of future teachers of educational branch “Technology” have been discussed; and the structural functional model of such a system has been built. The process of transformation of technical labour teachers training has been experimentally checked. That gives the possibility of creation of the whole complex of its content, namely: educational curriculum, educational programmes on integrated courses and consequently manuals and laboratory works. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject технічна підготовка ru_RU
dc.subject вчитель ru_RU
dc.subject модель ru_RU
dc.subject творчий потенціал ru_RU
dc.subject творчий потенціал ru_RU
dc.subject трудове навчання ru_RU
dc.subject трудове навчання ru_RU
dc.subject technical training ru_RU
dc.subject structural functional model ru_RU
dc.subject creative potential ru_RU
dc.subject integrated courses ru_RU
dc.subject labour training and education ru_RU
dc.subject technical creativіty ru_RU
dc.subject.classification 372.833:37.035.3 ru_RU
dc.title Теорія і практика технічної підготовки вчителів трудового навчання ru_RU
dc.type Other ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу