ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Корець, Микола Савич | |
dc.date.accessioned | 2012-10-14T16:31:09Z | |
dc.date.available | 2012-10-14T16:31:09Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.citation | Корець, Микола Савич. Теорія і практика технічної підготовки вчителів трудового навчання : автореф. дис. ... докт. пед. наук: 13.00.04 / М.С. Корець ; наук. кер. О. Г. Мороз ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 38 с. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1441 | |
dc.description.abstract | У дисертації викладена концепція підготовки вчителів трудового навчання, а також розроблено цілісну модель технічної підготовки вчителів цього фаху на різних освітньо-кваліфікаційних рівнях. Визначено структуру та зміст основних інтегрованих курсів технічного напрямку, які розкривають особливості технічної підготовки вчителів трудового навчання в умовах неперервної освіти. Розкрито шляхи та дидактичні умови розвитку творчого потенціалу майбутніх вчителів для освітньої галузі „Технології”, з урахуванням чого побудована структурно-функціональна модель такої системи. Дослідно-експериментальна перевірка процесу перебудови технічної підготовки вчителів трудового навчання засвідчила, що її ефективність дала можливість створити весь комплекс її змісту, а саме: навчального плану, навчальних програм до інтегрованих курсів і відповідно до цього навчальних і методичних посібників та лабораторних практикумів. | ru_RU |
dc.description.abstract | The work which presents the conception of labour teachers training is being defended. The system of technical training and preparation of teachers of this speciality on different educational levels has been carried out. The structure and the content of the main integrated courses of technical bias, which reveal the peculiarities of technical labour teachers training in the condition of the persistent education have been studied. The ways and didactic conditions of development of creative potential of future teachers of educational branch “Technology” have been discussed; and the structural functional model of such a system has been built. The process of transformation of technical labour teachers training has been experimentally checked. That gives the possibility of creation of the whole complex of its content, namely: educational curriculum, educational programmes on integrated courses and consequently manuals and laboratory works. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | технічна підготовка | ru_RU |
dc.subject | вчитель | ru_RU |
dc.subject | модель | ru_RU |
dc.subject | творчий потенціал | ru_RU |
dc.subject | творчий потенціал | ru_RU |
dc.subject | трудове навчання | ru_RU |
dc.subject | трудове навчання | ru_RU |
dc.subject | technical training | ru_RU |
dc.subject | structural functional model | ru_RU |
dc.subject | creative potential | ru_RU |
dc.subject | integrated courses | ru_RU |
dc.subject | labour training and education | ru_RU |
dc.subject | technical creativіty | ru_RU |
dc.subject.classification | 372.833:37.035.3 | ru_RU |
dc.title | Теорія і практика технічної підготовки вчителів трудового навчання | ru_RU |
dc.type | Other | ru_RU |