Доводиться необхідність пошуку та обґрунтування способів організації навчально–пізнавальної діяльності студентів в умовах інформаційної педагогіки. Зроблено висновок, що сучасні проблеми, зокрема формування мотивації та пізнавального інтересу, встановлення раціонального, педагогічновиправданого діалогового спілкування студентів з комп’ютером, є надзвичайно важливими.
Доказывается необходимость поиска и обоснования способов организации учебно–познавательной деятельности студентов в условиях информационной педагогики. Сделан вывод о том, что современные проблемы, в частности формирование мотивации и познавательного интереса, установление рационального, педагогически оправданого диалогового общения студентов с
компьютером, является чрезвычайно важным.
Established is the need for search and substantiation of methods of organisation of the scientific and cognitive activities carried out by students under information pedagogic conditions. It is inferred that the present day problems, and in particular, generation of motivation and cognitive interest, and establishment of a rational, pedagogically justified interaction between students and the computer are of
overwhelming importance.