Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Споживацька поведінка як засіб формування соціокультурної ідентичності у сучасному суспільстві

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Сюсель, Ю.В.
dc.date.accessioned 2012-10-10T10:25:05Z
dc.date.available 2012-10-10T10:25:05Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Сюсель Ю.В. Споживацька поведінка як засіб формування соціокультурної ідентичності у сучасному суспільстві / Ю.В. Сюсель // Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент. – Вип. 4 : збірник наукових праць. – К.: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2010. – С. 136-143 ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1431
dc.description.abstract У статті подано огляд основних досліджень зарубіжних та вітчизняних науковців, присвячених вивченню споживання та споживацької поведінки. Головною думкою в статті є те, що поведінка споживача являється засобом формування ідентифікації індивіда з певною культурною системою та соціальною групою. ru_RU
dc.description.abstract This article is about the basic researches of scientists which the consumption and the consumer’s conduct. The main mind of this article is that consumer’s behaviour is the method of maling authentication with certain cultural system and social group. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject споживання ru_RU
dc.subject споживач ru_RU
dc.subject споживацька поведінка ru_RU
dc.subject ідентичність ru_RU
dc.subject соціокультурна ідентичність ru_RU
dc.subject consumption ru_RU
dc.subject user ru_RU
dc.subject consumer behaviour ru_RU
dc.subject identity ru_RU
dc.subject sociokulturnal identity ru_RU
dc.subject.classification 316.775.4 ru_RU
dc.title Споживацька поведінка як засіб формування соціокультурної ідентичності у сучасному суспільстві ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics