Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Підготовка майбутнього вчителя до оцінювання навчальних досягнень учнів в умовах інформатизації освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бобрицька, Валентина Іванівна
dc.date.accessioned 2017-05-24T13:21:30Z
dc.date.available 2017-05-24T13:21:30Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Бобрицька В. І. Підготовка майбутнього вчителя до оцінювання навчальних досягнень учнів в умовах інформатизації освіти / В. І. Бобрицька // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. – Серія 5. Вип. 55. Педагогічні науки: реалії і перспективи. – 2016. – С.27-32 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14236
dc.description.abstract У статті обґрунтовано доцільність застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі підготовки майбутнього вчителя до оцінювання навчальної діяльності учнів; схарактеризовано методику застосування системи Moodle у процесі діагностики навчальної успішності студентів як умову опанування майбутнім учителем технології оцінювання/самооцінювання навчальних досягнень, набуття умінь моделювати ці процеси з огляду на специфіку майбутньої професійної діяльності. ua
dc.description.abstract В статье обоснована целесообразность использования информационно-коммуникационных технологий в процессе подготовки будущего учителя к оцениванию учебной деятельности учеников. Дана характеристика методики применения системы Moodle в процессе диагностики учебной успеваемости студентов педагогического ВНЗ как условия освоения будущими учителями технологии оценивания (самооценивания) учебных достижений, умений моделировать эти процессы с учетом специфики их будущей профессиональной деятельности. ua
dc.description.abstract In the article there has been substantiated the practicability of the use of information and communication technologies in the process of preparatory training of teachers to be for the assessment of student’s achievements; there has been evaluated the methodology of application of «Moodle» in the diagnosis of students’ learning progress as a requirement in mastering by the teacher to be the technology of assessment of both their own academic achievements and others, acquiring skills to model these processes having regarded the specifics of their future professional activity. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject інформатизація освіти ua
dc.subject информатизация образования ua
dc.subject Informatisation of Education ua
dc.subject інформаційно-комунікаційні технології ua
dc.subject оцінювання навчальних досягнень учнів ua
dc.subject підготовка майбутнього вчителя ua
dc.subject информационно-коммуникационные технологии ua
dc.subject подготовка будущего учителя ua
dc.subject оценивание учебной деятельности учеников ua
dc.subject process of preparatory training of teachers ua
dc.subject the assessment of student’s achievements ua
dc.subject the information and communication technologies ua
dc.subject.classification 378:81(075) ua
dc.title Підготовка майбутнього вчителя до оцінювання навчальних досягнень учнів в умовах інформатизації освіти ua
dc.title.alternative Подготовка будущего учителя к оцениванию учебных достижений учеников в условиях информатизации образования ua
dc.title.alternative Preparatory Training of Teachers to be for the Assessment of Student’s Achievements as Informatisation of Education is Considered ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу